Gå til innhold

Søker web programmerer


Anbefalte innlegg

Søker en web programmerer som har lyst til å kode en ny Liga side for Counterstrike Source. Vil ikke bli noen betaling men det er VELDIG gode reklame muligheter og et perfekt oppdrag hvis du er en fremadstormende webdesigner/programmerer som ønsker litt mer på CV'en. Det er også veldig gode reklame muligheter for eksisterende selskap som ønsker reklame innen e-sport.

 

Ligaen er den største i Norden innen Counterstrike Source og du finner link til den gamle siden her: www.cssliga.no. Siden har per i dag i gjennomsnitt 300 unike besøk daglig, noe som sannsynligvis vil øke betraktelig når den nye siden er ferdig og sesong 3 begynner. De største lagene i Norden innen cs:s kommer da til å delta i ligaen og vi kommer til å få omtale fra de største spillportalene i Europa.

 

Designet til siden er ferdig og det vi mangler er selve kodingen. Vi trenger bruker login, registrering av team, liga, ladder og turneringssystem og nyhets system.

 

Driver du med webdesign/programmering og ønsker å få litt reklame på en side som har massevis av besøk fra CS:S klaner så send en mail til: [email protected] eller kontakt med på cssliga.no @ quakenet. Nick StarFire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søker en web programmerer som har lyst til å kode en ny Liga side for Counterstrike Source. Vil ikke bli noen betaling men det er VELDIG gode reklame muligheter og et perfekt oppdrag hvis du er en fremadstormende webdesigner/programmerer som ønsker litt mer på CV'en. Det er også veldig gode reklame muligheter for eksisterende selskap som ønsker reklame innen e-sport.

 

Ligaen er den største i Norden innen Counterstrike Source og du finner link til den gamle siden her: www.cssliga.no. Siden har per i dag i gjennomsnitt 300 unike besøk daglig, noe som sannsynligvis vil øke betraktelig når den nye siden er ferdig og sesong 3 begynner. De største lagene i Norden innen cs:s kommer da til å delta i ligaen og vi kommer til å få omtale fra de største spillportalene i Europa.

 

Designet til siden er ferdig og det vi mangler er selve kodingen. Vi trenger bruker login, registrering av team, liga, ladder og turneringssystem og nyhets system.

 

Driver du med webdesign/programmering og ønsker å få litt reklame på en side som har massevis av besøk fra CS:S klaner så send en mail til: [email protected] eller kontakt med på cssliga.no @ quakenet. Nick StarFire.

5877946[/snapback]

Dream on om noen gidder å gjøre det gratis!

Lenke til kommentar
Søker en web programmerer som har lyst til å kode en ny Liga side for Counterstrike Source. Vil ikke bli noen betaling men det er VELDIG gode reklame muligheter og et perfekt oppdrag hvis du er en fremadstormende webdesigner/programmerer som ønsker litt mer på CV'en. Det er også veldig gode reklame muligheter for eksisterende selskap som ønsker reklame innen e-sport.

 

Ligaen er den største i Norden innen Counterstrike Source og du finner link til den gamle siden her: www.cssliga.no. Siden har per i dag i gjennomsnitt 300 unike besøk daglig, noe som sannsynligvis vil øke betraktelig når den nye siden er ferdig og sesong 3 begynner. De største lagene i Norden innen cs:s kommer da til å delta i ligaen og vi kommer til å få omtale fra de største spillportalene i Europa.

 

Designet til siden er ferdig og det vi mangler er selve kodingen. Vi trenger bruker login, registrering av team, liga, ladder og turneringssystem og nyhets system.

 

Driver du med webdesign/programmering og ønsker å få litt reklame på en side som har massevis av besøk fra CS:S klaner så send en mail til: [email protected] eller kontakt med på cssliga.no @ quakenet. Nick StarFire.

5877946[/snapback]

Dream on om noen gidder å gjøre det gratis!

5878452[/snapback]

 

Vel, det er veldig gode reklame muligheter hvis man driver med web design for e-sport, klaner etc. Man vil jo selvfølgelig få reklame banner på siden og det er MANGE potensielle kunder som besøker siden vår hver dag.

Lenke til kommentar
Hehe, det er helt sikkert god reklame. Men om du skulle ha fått dette ved å betale så måtte du ha punget ut med gjerne 5000 minimum! Veldig  ofte høyere og da det er et meget avansert system du er ute etter her ser jeg.

5878513[/snapback]

 

Ja, klar over at et slikt system koster penger å utvikle. Men om man driver med utvikling for klaner og e-sport og evt. war server utleie er våre brukere midt i målgruppen.

 

Tredje sesong av ligaen starter når den nye siden er ferdig og de største klanene innen cs:s i Norden vil da delta, noe som også vil gi oss omtale på de største sidene innen e-sport i Europa. I tillegg til at vi har bred støtte i CS:S miljøet allerede i dag, og at flere av adminene i ligaen er adminer/eiere av de største spillportalene/Spillforumene i Norden.

 

Vårt (Mitt og Bruno K. Langholm, som er eier av tera-shop.dk, og deleier av ligaen) sitt mål er å bli den største ligaen/portalen i Norden innen CS:S, og det vil etterhvert bli en veldig stor kundegruppe innen CS:S og klansider/server hosting da flere og flere cs 1.6 klaner går over til CS:S.

 

Selvfølgelig vil systemet vårt koste en del/ta tid å utvikle, men jeg mener dette er noe man vil tjene inn raskt. Spesielt hvis man driver med warserver utleie i tillegg til webdesign. Driver man med webdesign/programmering på fritiden i forbindelse med skole etc. er jo også dette et prosjekt som vil se bra ut i en eventuell portfolio.

Endret av stekre
Lenke til kommentar

vel, ser poenget ditt, men tingen er at folk som kan dette får som oftest betalt for noe lignende (av samme eller lik størrelse) og det blir like bra reklame (eller lignende) og man kan samtidig henvise til det i en portfolio. så eneste jeg har fått med meg er at du tilbyr en jobb uten lønn, men publicity istedet, samtidig som man kan man få det samme, bare med lønn...

 

(Men det er sikkert noen som vil gjøre det, om du bare finner en som er "inn i" cs og kan det. På en annen side vil jeg anbefale deg å se på ferdig løsninger som tilbyr mer eller mindre det samme. som drupal, mambo eller lignende (finnes sikkert plugins for sånt). Finnes også et cms, eller flere, som er tilpasset for sånne oppgaver. husker ikke hva det heter)

 

lykke til

Lenke til kommentar

Uten å virke hverken pessimistisk eller arrogant - jeg tviler på at du finner noen som er villig i det hele tatt til å lage dette uten reklame. Jeg driver selv et webdesignfirma, og har gjort et sponsoroppdrag for en større CS-klan. Henvendelser fikk jeg i massevis etterpå, men KUN fra klaner som ville bli sponset - ergo en stor kundegruppe uten potensiell inntekt for firmaet. Jeg er overbevist om at du vil få større respons dersom dere er villig til å legge noen penger i det, for det krever mange arbeidstimer og lage et slikt system!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Uten å virke hverken pessimistisk eller arrogant - jeg tviler på at du finner noen som er villig i det hele tatt til å lage dette uten reklame. Jeg driver selv et webdesignfirma, og har gjort et sponsoroppdrag for en større CS-klan. Henvendelser fikk jeg i massevis etterpå, men KUN fra klaner som ville bli sponset - ergo en stor kundegruppe uten potensiell inntekt for firmaet. Jeg er overbevist om at du vil få større respons dersom dere er villig til å legge noen penger i det, for det krever mange arbeidstimer og lage et slikt system!

 

Lykke til :)

5878883[/snapback]

 

Ja, ser poenget. Det er nok helt klart størst utbytte av dette om man er i et firma som også driver warserver utleie, da hver klan i ligaen trenger en warserver. Problemet med ligaen er at det ikke er noe penger i det for øyeblikket, så eventuelt det vi betaler for det kommer da fra egen lomme, og som nevnt over er systemet antagelig ganske kostbart å få utviklet.

 

Men vi er jo noen personer i ligaen som kan endel php og programering. Siden som er lagt opp nå, www.cssliga.no er laget selv fra et fotball liga script og er modifisert ganske kraftig så vi har mulighet til å lage deler av dette selv. Men liga systemet og turneringsscriptet skulle vi gjerne ha fått laget av noen med litt mer erfaring innen php.

Lenke til kommentar
vel, ser poenget ditt, men tingen er at folk som kan dette får som oftest betalt for noe lignende (av samme eller lik størrelse) og det blir like bra reklame (eller lignende) og man kan samtidig henvise til det i en portfolio. så eneste jeg har fått med meg er at du tilbyr en jobb uten lønn, men publicity istedet, samtidig som man kan man få det samme, bare med lønn...

 

(Men det er sikkert noen som vil gjøre det, om du bare finner en som er "inn i" cs og kan det. På en annen side vil jeg anbefale deg å se på ferdig løsninger som tilbyr mer eller mindre det samme. som drupal, mambo eller lignende (finnes sikkert plugins for sånt). Finnes også et cms, eller flere, som er tilpasset for sånne oppgaver. husker ikke hva det heter)

 

lykke til

5878872[/snapback]

 

Utbytte er nok størst om man er et nytt firma eller en som ønsker seg litt publisitet for vise hva han kan. Ferdige løsninger som du nevner kunne vi sikkert ha brukt og er det vi delvis har brukt i dag (www.cssliga.no), men vi ønsker å få et litt mer profesjonelt system og det er også grunnen til at vi ikke gjør det selv. Vi er flere som driver ligaen som er programmerere og ingeniører innen data, men vi har ikke den store erfaringen innen webkoding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...