Jonhau2 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har fått et tilbud på en bilstereo-pakke: RF punch stage 1, 12" bass element i trekt kasse. RF punch 2x200 watts forsterker tilpasset elementet RF punch 6x9" hat-hylle høytalere front kit(5,25") i samme serie. Pluss en LG 4x50 mp3 spiller - Alt er brukt i ca. ett år. Ifølge selger er dette verdien på anlegget: "Nypris Element og forsterker er 2000kr Nypris 6x9" hathylle høytalere 1000kr Nypris på Mp3-spilleren er 1400kr Dette en en komplett stereo til ca pris av 5000" Jeg får det for 3500,- Er dette noe å ha i russebilen? Jeg ser først og fremst etter noe som har bass, og som ser dyrt ut. Lyden trenger ikke være all verden. Det er prisen jeg lurer på her. Er denne pakka verdt 3500kr?
Jalla Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Joda, aldeles ok det der. Om du bare skal spille høyt så slå til. Men se dyrt ut...? Det vil det nok ikke gjøre, hehe Skal det se dyrt ut er det somregel dyrt også. Kvalitet er noe en både ser, hører og av og til lukter, det nytter ikke å skryte på seg ting når de ligger åpenlyst, hehe
PsychoPat Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ny-bil /ny-høyttaler -lukt er jo bare helt nydelig.
Forumforumforum Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ny-bil /ny-høyttaler -lukt er jo bare helt nydelig. 5893801[/snapback] etter et par netter med russefeiring lukter det nok alt annet en ny bilstereo ;P hvem har ny russebil btw ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå