Whalecore Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hellgate: London er det spillet jeg gleder meg mest til, definitivt. Jeg er Diablo 2 fan, og mange av de samme spillelementene finner du i Hellgate London. Du får modifisere våpnene dine ekstremt mye, det finnes masse items, og det beste av alt: Områdene du omgis av, og dyrene du sloss mot er ulike hver gang. Dette legger opp til mange hundretals timer med spilling, fordi man blir aldri lei. Jeg har spillt utallige timer Diablo, både singleplayer, på LAN og via Battlenet. Det er et spill man ikke blir lei av, og det er tidenes beste spill, mener jeg. Jeg håper Hellgate: London kan måle seg med Diablo 2, og bli en verdig utfordrer.
eNyx Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Gleder meg mest til Dreamfall, har store forventnigner til det. Trur Funcom teamet som jobber med deg gjøre en like bra jobb som de gjorde med Den lengste reisen. Blir historien like oppslukende som i Den lengste reisen tror jeg Dreamfall vil bli en bestselger. Håper dette blir et ordentlig gjennomført spill. Har ekstra forventninger til dette spille siden det var Den lengste reisen som fikk meg til å begynne å spille video-spill Får bare krysse fingrene og håpe at jeg ikke blir skuffa
cyberPanda Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 fallout 3 dreamfall og sist men ikke minst: hitman bloodmoney også har jeg gorhåpninger til at BF 2142 da
Schweigaard Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Neverwinternights 2, Hellgate: London, Goldeneye: Source og Gothic 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå