Chrisss Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 trenger en bra Codecs pakke som spiller av alt film typer sån
clario Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 K-lite Codec Pack tror jeg skal være en av de beste som finnes, vertfall gratis. Link
oddity Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 ffdshow er eneste jeg bruker. Og vlc mediaplayer selvfølgelig
clario Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 ffdshow er eneste jeg bruker. Og vlc mediaplayer selvfølgelig 5874343[/snapback] Nå er da ikke VLC en codec pakke
k-orm Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) Anbefaler og K-Lite Codec Pack , Og som "oddity" sier: VLC (VideoLAN Client). Og for å gjøre det komplett trenger du Real Alternative, og QuickTime Alternative Nå er da ikke VLC en codec pakke Nei, men den spiller av de fleste filer uten codec'er Endret 5. april 2006 av k-orm
miCro Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Anbefaler og K-Lite Codec Pack ,Og som "oddity" sier: VLC (VideoLAN Client). Og for å gjøre det komplett trenger du Real Alternative, og QuickTime Alternative Nå er da ikke VLC en codec pakke Nei, men den spiller av de fleste filer uten codec'er 5874440[/snapback] Det er ikke noe poeng å dele det opp. Last ned K-Lite Mega Codec Pack så får du med Quicktime Alt., Real Alt. og Media Player Classic i pakken.
Wipeout Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg liker ikke alle disse codecpakkene, så jeg klarer meg fint med ffdshow og et ac3 filter. Og så har man VLC i bakhånd hvis ikke WMP klarer tingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå