Ingenting Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg hadde nesten 400 savefiler.. Så for noen dager siden begynte alt å gå til helvete. Den første filen jeg savet er nå øverst i listen! Altså må jeg bla ned alle filene for hver gang jeg skal save eller loade. Prøvde å slette rundt 50 saver, men problemet er der fremdeles. Må bla meg gjennom alle for å finne den forrige jeg savet. Hvorfor? Noe som har gått til helvete, eller noe jeg har gjort feil?
Ingenting Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Vi er flere som spiller! 4 profiler og de akter jeg å beholde.. Dessuten er jo det idiotisk å ikke save heletiden. Saver jo som vanlig over andre brukte filer.. men det blir jo alikevel registrert som en ny save. Altså har ikke jeg 400 filer å bla igjennom.. Kanskje litt under hundre. Alikevel viser den 400 saver fordi det er så mange ganger jeg har savet. Ikke hvor mange savefiler jeg har..
Imsvale Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du får vel begynne å lagre med konsollen, så kan du lagre med navn. Ikke at det hjelper den nåværende situasjonen.
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Husk at hver savefil er på 1.5 mb og oppover. jeg hadde 130 savefiler, og det tok opp 230mb... Når du har over 400, tørr jeg ike tenke på størelsen :S Kansje det er derfor det monger...
GoUrmet Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Unnskyld men denne posten plager meg på en eller anna måte. Hvorfor i %&%¤%&&¤ bruker du ikke quicksave og Autosave. det overskriver hverandre.
d'espresso Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg hadde 69 saves, sletta alle unntatt en, kopierte den 10 ganger
Nosferatu Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ny Savegame Manager http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...9046&hl=manager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå