Gå til innhold

TES: Ferdig med The Thieves Guild *spoilers*


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er ferdig med questene i The Thives Guild. Problemet nå er at jeg ikke får solgt de stjålne varene mine til den beste fencen i guilde. Når jeg trykker på han kommer det ikke opp noe kjøpe-ikon. Hva kommer det av?

Endret av Riggs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det enda morsommere. Har fått han bekreftet som Fence, men hver gang jeg snakker til han, så sier han noe og snakkingen blir avsluttet. Får altså ikke mulighet til å velge å si noe til han, og da naturlig nok ikke heller trykt på noe bartericon.

 

Nå er jeg ikke ferdig med TG siste quest, men jeg skal da ikke behøve det, da jeg fikk han som fence *lenge* før Gray Fox questene tok av...

 

Eneste gangen han snakket til meg, var om en quest som involverte å finne et sverd i ei hule med Ogre's sør for Chorrol. Noe snakk om at en far til to brødre var tjuvfant, og fikk tak på dette sverdet. Men jeg valgte å lever sverdet til Chorrol istede for han. Dette gjorde jeg *lenge* før jeg ble med i TG engang, så jeg viste ikke at han var fence da.

 

Har jeg fukka opp sånn at jeg ikke kan selge noe til han, siden jeg leverte sverdet til Chorrol istede for han?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...