Gå til innhold

TES: Fighters Guild quest-bug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver på en fighters guild quest der jeg skal finne ut hva som har skjedd med noen townsfolks som har gått inn i en hule med blinkende ting utenfor(will-o-wisps). Jeg har drept alle Trolla og den grønne pila på mappen viser mot et sted der det ligger 3 skeletons og 2 zombies. Men ingenting skjer. Jeg har trykka på dem, loota, flyttet osv. Ingenting skjer. Er det bugga?

post-53577-1144237632_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ingen svare på om det skal ligge en person der som har en diary eller noe slik? Tror jeg leste at det skulle det.

Hva gjorde dere på det questet?

Skrevet

Er ikke helt sikker på om jeg husker rett, men tror det skulle være et eller annent du skulle ta med deg. En ring eller noe?? Er en stund siden jeg gjorde denne questen men du kan jo bare spørre hun dama du fikk oppdraget ifra...hun burde si deg hva du må ha med.

Skrevet

Du får questen av en Orc i en by jeg ikke greier å stave:P Han sier "I have one last quest for you" "Go find out about the missing people etc etc" Så skal du dra til en liten landsby ute i ødemarka. Der er det 3 hus og 4 folk. Jeg snakker med dem og de sier at det kom rare lys fra en cave litt nedi dalen, og at noen har dratt for å se hva det var men kom ikke tilbake. Så drar jeg ned dit og så får jeg i questen "the Strange lights was will-o-wisps. Så står det at jeg skal investigate caven. Og da kommer pilen til de skjelettene. Men ingenting skjer. Så dreper jeg alle Trollene og da får jeg "Ive cleared out the trolls, and now I'd better find evidence that the trolls have killed them. Og pilen er fortsatt på skjeletthaugen.

Trenger sårt hjelp.

Skrevet

Det skal komme opp en dialogboks med skjelettene, om at trollene har drept folka. Så skal du drepe alle trollene, så er du ferdig. Var hvertfall det jeg gjorde. Hvis ikke det skjer noe kan det være en bug kanskje. Prøv å grabbe et skjeletthue eller noe hvis det ikke skjer noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...