Gå til innhold

et prog som tar over en pc i et nettverk uten lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker et program som man kunne legge inn en fil på pc'en til fks. en kompis i lan og styre hele eller deler av pc'en. altså tulle, åpne opp og igjenn cd-romen til han blir hissig og sånt... dette skjedde uten at han fikk en beskjed om å slippe meg inn på pc'en.

noen som har navnet på dette programmet eller har navnet på et lignende gjerne bedre program? mener å huske at det var noe på buzz, men har lett igjennom hele google på noe som kan ligne... hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

haha :D

For full kontrol trenger du faktisk Administrator tilgang. Det må du ha for og installere programmer(altså fjernstyrings programmer feks) Men har du Admin tilgang så trenger du ikke installere noe engang for og føkke opp, service verktøy ligger alerede i windows som du kan bruke til og misbruke.

Så du trenger altså Administrator tilgang og antageligvis en deaktivert brannmur på hans maskin som ikke stopper deg.

Ellers kan du jo alltid gå fysisk til pcen hans mens han er vekke og installere fjernstyringsprogram, deaktivere brannmur(åpne for fjernstyring) og muligens lage en ekstra administrator konto du kan bruke.

Det andre alternativet er et sikkerhets hull eller liggnende du kan bruke, men hadde det vært et alternativ for deg så hadde du sikkert ikke spurt på forumet her.

Men dette er egentlig ikke noe pent gjort...og det kan raskt gå fra gøy til en jevla irritert kompis. Det er antageligvis ikke verd bryet, legg en tegnestift på stolen hans istedet. Teip over muselaseren, bytt taster på keyboardet,

Endret av Nobrains
Skrevet (endret)

Haha...

Gjorde selv mot en jeg kjenner, han hva på LAN.

Hva dum nok til å teste et "spill" jeg hadde laget, og han besøkte hjemme siden min (der fikk jeg IP hans fra). Skal si jeg hadde det morsomt.

:!: :!: :!:

Svart skjerm med grønn tekst, matrix. :D

CDrom, show/hide på diverse av visuelle ting i windows.

Og favoritten min, objekt remover :w00t: (holder musa over en knapp og vips... knappen gone) :!:

Hmm også keylogger, og sånn process manager. Hver gang han starte BF2 så drepte og prosessen. Han installerte på nytt over 4 ganger. :!:

1. Jeg er programmerer.

2. Nei, du får ikke en kopi. Mitt program.

3. Er også ulovlig.

Men finnes mange "sånne" der ute.

Søk på Black Dream på denne siden. :innocent:

Men du må ha VB 6.0 Installert for å lage .exe + winsock.ocx

Liker winsock... :nei:

Enda en ting... haha fake bluescreen med. -"Need more coins to continue" :p

Endret av chills
Skrevet

det eneste som måtte gjøres er å legge inn en liten fil på c disken til han man skal kødde med og åpne et program på din pc hvor du fikk opp en del valg med fks. åpne\lukke cd-rommen...

mente at dette var noe alle hadde hørt om eller blitt kødda med selv på lan, hmm..

er ikke en trojaner jeg er ute etter, bare et lite simpelt prog.

Skrevet

du er på grensa mellom hva som er lovlig og ikke...

de som er ulovlige er somregel trojan og andre programsnutter som oppfattes som virus av antivirus kontroll...

ser noen envener netbus, det er vel så vidt jeg husker en trojan som blir tatt av anti-virus...

de lovlige variantene sier fra at folk kobler seg opp.. eller har en egen ikon i tray som viser at dem er aktivert...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...