Gå til innhold

WoW er utsolgt over alt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

World of Warcraft selges ikke lenger, salget kommer i salg 7. april igjen. Dette er fordi serverne til blizz er så fulle at de trenger tid til og oppgradere serverne.

Dette sa ihvertfall folkene på Gamezone til meg (I kristiansand)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Spaceworld i Drammen har det iallefall inne til 450,-

Skrevet

Da jeg skulle kjøpe mitt WoW i månedsskiftet januar/februar, reiste jeg rundt omkring i hele Trondheim (Elkjøp, Lefal, Platekompaniet, FRS, Expert etc.)... Alle var utsolgt! Fikk til slutt kjøpt i en Elkjøp-forretning, men en kort handletur endte opp med å ta flere timer!

Så jeg er ikke overrasket over at kapasiteten begynner å bli dårlig, dersom dette spillet er like ettertraktet i andre deler av landet!

• 1 måned senere...
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
Jeg kjøpte på Sapceworld (499 :() men de hadde massevis inne. Dette var Spaceworld Sørlandssenteret, Kristiansand.

5870499[/snapback]

Ja, jeg er kjent med space world i Kristiansand. Jeg bor der jo! (ikke på space world men i Kristiansand) :cool:

De selger ting alltid MYE dyrere enn feks Elkjøp. Jeg skjønner ikke hvordan de greier å holde seg gående.

Skrevet

Er nokk noen butikker som har litt igjen av en gammel forsendelse, så man må nokk bare belage seg på å leite :( Nye forsendelser er vel ikke så altfor langt unna da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...