AndersT2 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Lurer på hvordan Intels Core Due CPUer T2300 og T2400 yter opp i mot AMD sine X2 CPUer? Endret 4. april 2006 av AndersT2
Dr S Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Sjekk litt på noen gode sider om CPU, for her florerer det av rykter og favoritter blant forum brukere. Jeg selv velger altid AMD langt foran Intel
InZane.OC Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) hvorfor det da? tror core duo (yonah) er best vist du kjøper med aopen hk Endret 5. april 2006 av the king
MrLee Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg Har store forventninger til conroe. Regner med den for fullt vil bringe intel på banen igjen både på ytelse og effektutvikling og drive AMD til videre utvikling av sin serie CPUer. Hvis jeg skulle kjøpe ny PC i den nærmeste fremtiden hadde jeg vurdert en conroe STERKT... Jeg har kanskje hatt AMD siden K6 tida, men jeg driter i merke, så lenge varene leverer og prisen ikke er avskrekkende...
AndersT2 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Det er navnet på kjernen. De bruker forskjellige navn for å vite hva som er hva. På AMD sin side så har du en CPU med betegnelse 3800+, men selv om den har en betegnelse, så har kjernen hatt to navn, først ut var "Newcastle", og når forbedringen kom så var den kaldt "Venice"
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg ville nok valgt X2 3800. Den gir mer en det jeg trenger og er nok ikke så dyr som conroe.
AndersT2 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Som jeg husker så ligger de to laveste Core Duo CPUene under X2 3800+ i pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå