Gå til innhold

Final Fantasu XI til Xbox 360, vill det koste?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer jo snart Final Fantasy XI til Xbox 360, og det eg lurer på er om det vill koste og spille i månen? utenon Xbox Live, vill det bli enda en månes pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå kommer jo snart Final Fantasy XI til Xbox 360, og det eg lurer på er om det vill koste og spille i månen?  utenon Xbox Live, vill det bli enda en månes pris?

5866716[/snapback]

Skrevet

tviler sterkt på at det kommer til å koste noe i måneden... dette ville ikke vere lurt for dem å selge det slik (det er jo ikke FF fans som driver med Xbox)

Tipper dem i såfall tjener mere penger på å selge det uten kostnader for da gidder faktisk folk som bare skal kjøpe seg et spill å kjøpe det

Skrevet
Nå kommer jo snart Final Fantasy XI til Xbox 360, og det eg lurer på er om det vill koste og spille i månen?  utenon Xbox Live, vill det bli enda en månes pris?

5866716[/snapback]

Final fantasy xi blir utgitt ca 20.april og med spillet følger 30 dg gratis online,påfølgende månedspris er ca 13 dollar,eller ca 85 kr,du trenger ikke gold abo på xbox-live.Spillingen foregår over playonline som er egen livetjeneste for

finalfantasy og andre SE titler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...