Gå til innhold

TES: Spørsmål ang varla stone,welhynd stone+ (Vilverin)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

begynte spillet idag og gikk rett ned i dungeonen i Vilverin, det er rett ovenfor sewers der du begynner... Der fant jeg masse, men disse 3 tingene vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med;

 

1 x Varla stone verdi 1000

16 x Welhynd stone verdi 50

1 x Ayleid statue verdi 250

 

Alt dette er verdt utrolig mye for min char som kun er level 1, bør jeg spare dette? Selge det? Og har det noensomhelst nytte for quests senere i spillet?

 

Takker for hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

begynte spillet idag og gikk rett ned i dungeonen i Vilverin, det er rett ovenfor sewers der du begynner... Der fant jeg masse, men disse 3 tingene vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med;

 

1 x Varla stone verdi 1000

16 x Welhynd stone verdi 50

1 x Ayleid statue verdi 250

 

Alt dette er verdt utrolig mye for min char som kun er level 1, bør jeg spare dette? Selge det? Og har det noensomhelst nytte for quests senere i spillet?

 

Takker for hjelp!  :thumbup:

5866545[/snapback]

 

Spar ihvertfall på Ayleid statuen og Varla steinen, Ayleid for senere quest og Varla

for å recharge våpen etterhvert. Welhynd stein er jeg mer usikker på.

Lenke til kommentar

Welkynd stones fyller opp all manaen din når du bruker en, Varla stones recharger alle enchanta tingene du har i backpacken (veldig kjekk å ha, slipper å betale masse for å recharge hos en NPC). Ayleid statues er jeg litt usikker på. Verdt mye er de iallefall :)

Lenke til kommentar
den valara stone'n kan den brukes mange ganger?

5866693[/snapback]

 

De kan bare brukes en gang for å lade et enchantet item til max, derfor er det

best å bruke den på noe skikkelige kraftige saker. Over 1200 poeng i alle fall, eller så kan du bare bruke soul gems som man finner rundt omkring etterhvert.

Lenke til kommentar
Ayleid statuene kan du selge til en samler i Imperial City, han har litt quests til deg også.  :thumbup:

5866649[/snapback]

 

Kan du gi meg info om hvor han er?? takker for svar

5867487[/snapback]

 

 

Du må selge statuen til en vanlig butikk, deretter finner en av samlerens menn ut at du har solgt den og tar kontakt med deg innen et døgn og to. Du får da vite hvor han bor og får oppdrag om å finne flere.

Lenke til kommentar
Ayleid statuene kan du selge til en samler i Imperial City, han har litt quests til deg også.  :thumbup:

5866649[/snapback]

 

Kan du gi meg info om hvor han er?? takker for svar

5867487[/snapback]

 

 

Du må selge statuen til en vanlig butikk, deretter finner en av samlerens menn ut at du har solgt den og tar kontakt med deg innen et døgn og to. Du får da vite hvor han bor og får oppdrag om å finne flere.

5876455[/snapback]

Heh, jeg fikk et rumor om at det var en som samlet på gamle ting, hva han het og i hvilket distrikt han bodde. Dro dit og fant plutselig ut hvor jeg burde selge statuene. ;) Så det går an å starte questet uten å selge i butikken først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...