Gå til innhold

TES: Hvorfor kom piratene etter meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjønner jeg ikke. Jeg hadde joinet Dark Brotherhood og drepte piratkapteinen, men jeg ble jo ikke sette! Hvorfor kommer de da springende etter meg? Jaja.. samma det egentlig. Jeg la på sprang og kom forbi noen vakter. De hjalp meg å ta livet av det. I tillegg kommer det en vakt til springende over den tynne overgangen i vannet, til min unsettning. Der står det derimot en tigger også. De krasjer og vakten faller i vannet! HAHA! Han kommer seg ikke opp heller. Kom tilbake etter 12 timer og han svømte fremdeles. Hehe for alt jeg vet svømmer han der fremdeles! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du snakker med piratene før det hele sier de også at de tar knekken på deg hvis du så mye som børster støv på båten^^ de er veldig beskyttende :roll:

Skrevet (endret)

Hehe, jeg var heldigvis så forutseende at jeg knerta 2-3 av dem før jeg i det hele tatt visste om questen. En av de frekke jævlene presterte å kalle meg "fancy pants" og sånt kan man jo ikke la gå ustraffet! Kom et par Imperial Watch vakter og stoppet meg før jeg fikk tatt alle desverre..

Det er fortsatt en igjen av piratene skjønt; tror han er litt forvirret stakkar. Ser ut som han ikke helt han vet hvor han skal gjøre av seg. Veksler mellom å rusle rundt og synge festlige piratsanger og stirre tomt på piratskuta. "Hvor ble det av resten av gutta?" liksom.. :p

Endret av Winged Monkey
Skrevet

Jeg var kanskje litt utydelig, men jeg snek meg om bord. Ble ikke sett og tok livet av kapteinen. Da banket det på døren. Jeg såg desperat rundt meg. Så oppdaget jeg en bakdør.Selvsagt var den låst og jeg hadde bare en lockpic som jeg selvsagt ødela. Ved en tilfeldighet kom jeg til å tenke på nøkkelen som jeg fant på kapteinen. Drog frem den og kom meg ut bak båten. Før de rakk å komme seg inn å ferske meg hoppet jeg i havet. Kom tilbake kanskje etter 20 spilletimer, etter jeg hadde hørt mye snakk på puber om det mystiske drapet på denne piratkapteinen. Da jeg tilfeldigvis vandret fredfylt ned over gaten kom de springende etter meg! Heldigvis såg vaktene hvem som startet! :D

Så kan de ha sett meg da? Blir ikke jeg etterlyst av vaktene også?

Skrevet

Jeg fikk hjelp av en vakt på utsia av båten til å drepe de piratene. Etterpå sa han til meg at jeg skulle passe meg for jeg hadde nok ikke helt rent mel i posen jeg heller :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...