Samtron87 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg kunne trengt litt hjelp. Jeg har en Dell PC med 3 GHz, 2 gb med ram og et nVidia GeForce 6800 med 256 mb ram. Dette skulle vel holde i massevis. Right? Også har jeg lest at dette spillet gjør PCen din dårligere enn den er, eller at den ikke tar fult utbytte av hva den er i stand til, og at man kan da bruke et tweak-program (hørt noe snakk om oblivion.ini). Er det noe som kan komme med en liten guide eller en link til et bra program som ordner dette? For Oblivion hakker, selvom jeg har slått av alle skyggene, AA, vannet og har oppløsning på 1152 x 864. Endret 4. april 2006 av SiestaZ
OnetroM Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Her har du en: http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html edit Den guiden er forresten helt rå! Postet bare en jeg fant og den var jaggu over all forventning edit2: Du bør oppdatere profilen din med ny HW, ifølge den skulle du ikke fått starta Oblivion engang Endret 4. april 2006 av Mozze
Mompen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Skjermkortet ditt er bra, RAM i massevis, men det eneste er Intel sine prossessorer.. De egner seg vistnok ikke så godt til spill. Men prøv å skru ned litt på oppløsningen, til 1024x768 eller 800x600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå