Riggs Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hei. Når er det egentlig fiender rundt om i spillet og armoren man kan kjøpe / finne oppdateres? Jeg er straks lvl 10 og vil da tro at det er naturlig at alt får et "lift". Am I right? Hvis det ikke oppdateres når jeg når lvl 10, når oppdateres det da? Takker på forhånd for svar.
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Våpentyper og hvilken level de blir tilgjengelige på: Iron: 1 Steel: 2 Silver: 4 Dwarven: 6 Elven: 9 Glass: 12 Ebony: 16 Daedric: 20 Tilsvarende for rustninger: Fur/Iron: 1 Leather/Steel: 3 Chain: Dwarven: 6 Mithril/Orcish: 10 Elven/Ebony: 15 Glass/Daedric: 20 Magiske våpen og rustninger er tilgjengelig to leveler høyere enn tilsvarende ikke-magisk. Angående monstre så er det avhengig av type monster. Monstre blir å se når du passerer en viss level, disse monstrene blir i den levelen. Unntaket er det beste monsteret av hver type (slik at du fremdeles får en utfordring når du går langt forbi denne levelen), samt såkalte "quest specific creatures". Endret 3. april 2006 av TrondH86
Riggs Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Takker for fin oversikt og raskt svar! Jeg er Thief og bruker derfor light armor. Hvilke dungeons er ypperlige for meg hvis jeg vil ha nice armor? Er opptatt av at den skal se bra ut og være bra. Savner også en tøff hette som skjuler litt av hodet mitt.
Islanbadsj Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Når du når lvl 20, er det ikke slik at tilfeldige tyver kan ha full glass armor og ganske så gode våpen?
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Etter det jeg har lest, jo. Det virker som om utstyret deres reflekterer levelen de er i. Det er egentlig ganske teit med landeveisrøvere og annet pakk som sprader rundt i Glass/Ebony/Daedric Armor. Dette skal jo liksom være sjeldent utstyr, ikke noe som hvem som helst kan finne.
Gromle Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Enig der. Liker ikke helt måten de har gjort det på med at verden og utstyr levler med deg. Synes heller det burde vært gjort mer som i Gothic. Eller en mellomting mellom Morrowind og slik som det er nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå