Gå til innhold

TES: Stenger obliviongatene etter endt main quest?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

vet ikke om det er så mange av dere som er ferdig med main questet enda, men om det er noen der ute som er ferdig lurer jeg på om alle obliviongatene i spillet stenger når man er ferdig med questet?

Endret av hendrix2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
vet ikke om det er så mange av dere som er ferdig med main questet enda, men om det er noen der ute som er ferdig lurer jeg på om alle obliviongatene i spillet stenger når man er ferdig med questet?

5863658[/snapback]

Ja dette undrer jeg også på. Det er jo en artig plass å være.

Skrevet

5863658[/snapback]

Ja alle gatene stenger når man er ferdig med main quest.

Men man kan fremdeles se at de har vært der.

Skrevet

Skal ordne med Daedra artifact nå, var noe vampyr greier i en hule like ved... er det langt igjen av main quest da? :)

Skrevet

Jeg vil ikke bli ferdig med Main Questen så fort, gjør sideoppdrag etterhvert som jeg får de, mens jeg besøker de forkjellige byene. Må utnytte spillet mest mulig! :)

Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet

Du skal samle 3 daedra artifackts og en grand sigil stein (i en diger gattei the battle of bruma)...etter det er det ikke så mye igjen... Skal ikke si mer jeg :p

Skrevet (endret)

Du kan faktisk komme deg til oblivion igjen, men det er et lite side quest til en daedra lord/gud.

Men bortsett fra det så er det ingen vei til oblivion etter at du er ferdig med main quest (så fremst du ikke modder spillet da).

Endret av Dj_eLmO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...