Gå til innhold

Skill points i guild wars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å spille guild wars igjen for et par dager siden, hadde ikke lært noen nye skill i det siste så gikk til en trener for å lære meg noe nytt. Kjøpte alt jeg kom over, til jeg ikke hadde mer penger og skill point. Etter og ha lest litt små guider osv, tenker jeg, har jeg ikke nok skill point til alle skillene til ranger? Så jeg har kanskje kjøpt en hel hau med skill nå som jeg ikke får brukt for? Er det en måte og gi slipp på disse skillene og få skill poengene tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo fullstendig lov å prøve alle mulige builds når du omsider er "ferdig". Alle skills er nyttige i en gitt kombinasjon. Det er bare å prøve seg frem.

Skrevet

Nå tar det jo ikke allverden med tid å fullføre da. Hvis du dropper å ta alle mulige quests som ikke gir deg skills, så tar det enda kortere tid. Fokuser på missions så du kommer deg litt rundt i verden.

Skrevet
Du får flere skillpoints gjennom spillet.

5862870[/snapback]

Characteren er vel ikke ubrukelig selvom du har brukt alle skill points fram til den lv'en du er nå. Etter du når level 20 får du skill points hver gang du "levler", altså skill points istedenfor en level opp. :thumbup:

Skrevet

Ikke ubrukelig, men forferdelig kjedelig å ha ikke halvparten av potensiale til andre characters da jeg har sløst vekk ca halvparten av poengene.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet (endret)

schniiii schnaaaaaaaa

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Hvis du senere farmer på UW, FoW eller Tombs kan du få en del exp som da vil bli til Skillpoints. Jeg har ikke noe problemer med å få nok skillspoint til å unlocke alle skillsene iallefall, ikke gull heller, så det er bare å fortsette å nyte spillet.

Skrevet

Så når jeg dinger lvl 20, så vil jeg etterpå få 1skill point pr lvl? Så viss jeg forsetter og få xp etter lvl 20 vil jeg til slutt få nok skill points til alle skillene? Viss det er slik, så blir jeg meget fornøyd :D

Skrevet
Så når jeg dinger lvl 20, så vil jeg etterpå få 1skill point pr lvl? Så viss jeg forsetter og få xp etter lvl 20 vil jeg til slutt få nok skill points til alle skillene? Viss det er slik, så blir jeg meget fornøyd :D

5876726[/snapback]

Korrekt, du får også skillpoint for mission så det er ikke noe problem. Guildwars er veldig fleksibelt, du kan bytte alle skillsene dine, du kan bytte attributter, du kan bytte sub proffesion (senere), så det skal mye til å gjøre "feil".

Men hvis det ikke er så nøye at du får en skills akkurat nå, kan du få dem gratis å queste for dem. På den måten slipper du å sløse bort gull og skillpoints.

Skrevet

Selv om du er lvl20, så får du xp av quests, missions og kills. I [H]ero vinduet ser du hvor mye xp du trenger for å nå neste skillpoint. Hold muspekeren over den grønne xp-streken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...