Flygg Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 jeg tror jeg fikk min fra en banditt da jeg var rundt level 15. Du kan få utrolig mye snacks fra banditter
Skogslik Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 litt off topic: er det noe som heter Full Elven? eg har Elven helmet og lurer på om det fins fullt sett? isåfall Hvor??
Gunfreak Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 ja det skal være fullt sett av dem, men har ikke peil på hvor.
Iver. Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg enchanta min elwen bow med en sigil stone, da var den plutselig ikke gyldig lenger, så jeg er også på let etter en.
gamerman Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 du kan få elven bow igjennom dark brotherhood 5864869[/snapback] Den solgte jeg Jeg er thief som bruker bue så jeg trenger denne til å bli bedre i marksman :-) Er lvl 22 tror jeg Jeg pratet med en Elf som skulle hjelpe meg å trene marksman , men bare om jeg hadde den bua
Portalol Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) når du er rundt lvl 15-20 ++ så har sånne slemminger i villmarka elven armours, hvertfall hos meg EDit: mulig de har elven bow også (er ikke glass bow bedre?) Endret 4. april 2006 av AmmO
Tommy T Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 I fightersguild får du etterhvert ett oppdrag der du skal være med en fyr ned i en ruin får å drepe en bandittleder eller noe som har full elven bortsett fra hjelm.
M@R7!N Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Muhaha, fant glassbow her om dagen Men, husker jeg leitet høyt og lavt etter elven bow, helt til en enchanted versjon, og deretter "standard" versjonen droppa (trengte standard fordi jeg har low armorer skill )
Hotel Papa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hvis jeg fant den i replika.. Kan jeg få gjort den om en en ekte en da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå