pellemann Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 hvor kan man kjøpe/skaffe seg torch? kommer ikke ned i dungeouns da jeg ikke ser noe eller er det bare jeg som ikke ser dem i butikkene?
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Skru opp brightness litt så ser du iallfall litt mer i hulene. Fakler finner du forøvrig "overalt".
MiSP Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Fakler finner du forøvrig "overalt". 5860375[/snapback] Stemmer, og de veier ingenting heller.
pellemann Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 har kikket litt rundt, men har enda ikke funnet, sikkert bare mine øyne som ikke ser alt nrightness får jeg prøve, om det funker på xboxen da. takk for tipsene.
cbs77 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg har vel en 40 torch. Fatter ikke hvorfor jeg fremdeles gidder å plukke de opp, siden jeg aldri bruker de. Mulig at brightness på skjermen min har noe med saken å gjøre.
Portalol Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 ligger mange rundt om i kasser og tønner i imperial city
magnemoe Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hvis du har tilgant til univeristetet anbefaler jeg å lage en cat eye rung eller amulett. Du må ha spellet samt en fylt soulgem, tror alle størelser funker for sette spellet. Den gir deg en nattbrille effekt. Men jeg har kun problemer når jeg spiller i mørke dungeons på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå