oyvindhauge Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg har akkurat (endelig) startet med ob. Og som den lovlydige magen jeg er så lurte jeg på hva som skjer hvis (når) man gjør noe ulovlig. Hvis jeg feks åpner en låst dør, vil ryktet mitt negativt påvirkes/kommer jeg i fengsel, så lenge ingen ser meg, eller spiller ikke dette noen rolle? Vil NPC-ene automatisk vite at jeg stjeler noe, eller må jeg faktisk bli oppdaget/sett? Hvis man så gjør noe ulovlig, hva er konsekvensen? Fengsel, bøter, dårlig rykte (bra rykte som tyv)...
Gunfreak Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 så lenge du ikke blir sett er det ikke noe problem, men hvis du stjeler en masse ting og tang. og så blir tatt for noe annet, så mister du alt du har stjålet. og når de blir tatt kan du velge mellom: go to jail, pay fines eller resist arrest
oyvindhauge Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 så lenge du ikke blir sett er det ikke noe problem, men hvis du stjeler en masse ting og tang. og så blir tatt for noe annet, så mister du alt du har stjålet. og når de blir tatt kan du velge mellom: go to jail, pay fines eller resist arrest 5858496[/snapback] Jeg hørte også noe om at handelsmenn ikke vil kjøpe stjålne varer. Så ting som er stjålet har faktisk merkelappen "STJÅLET" på seg? Men i bunn og grunn. Stjeling og ulovligheter har ingen negative konsekvenser, så lenge du ikke blir sett mens du gjør det/ du blir fanget på et senere tidspunkt?
ttt Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Tråd flyttes frå "Diskutér spill og tilbehør - Generelt" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > The Elder Scrolls".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå