Marius12 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Hei! Jeg lastet ned en film (king kong) fra min pc den har ikke brenner så jeg sendte den til pc`en oppe (i samme hus) via MSN Messenger MEN når jeg skulle brenne den ut so gikk det ikke... det sto det var feil format Men det går fint ann å spille av filmen på pc`en hva har jeg gjort galt?? Endret 2. april 2006 av Marius12
efikkan Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hei! Jeg vil minne om at piratkopiéring er forbudt. Hvilket format er fila i? Tips: Du bør endre emnetittel. Hilsen, efikkan.
Marius12 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 (endret) men jeg husker jeg endra navnet på fila til bare king kong...tok vekk det andre ...kan det ha noe med formaten å gjøre? i så fall så vet ikke jeg hva den filen het før tror den slutta på : .avi Endret 2. april 2006 av Marius12
efikkan Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Når du skal brenne den, hva brenner du den som da? VideoCD? DVD-video eller vanlig dataplate?
Marius12 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 DVD-video men det går jo ikke å legge filmen til i brennelista en gang
Tordenflesk Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Ikke mye smart du 1. piratkopi 2. du fjerner filendelsen, så klager du på at den ikke funker?
am3k Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Elendig bruk av emnefelt. Warez diskusjoner er ikke tillatt på forumet, tråd stenges. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Anbefalte innlegg