Gå til innhold

Dine favoritter under WW2!


Articfare

Anbefalte innlegg

Må nok innrømme at jeg er et Hitler idol :blush:. Ikke fordi han var Nazist, men fordi han klarte å samle et så stort hat mot andre. Talerevnen hans, (barten hans :p).

 

Han minner meg litt om det Jesus klarte. På det bilde til Peri ser du at 20-30 har samlet seg rundt han og venter på de vise ordene hans. På et bilde av Jesus (finner ikke de jeg tenker på) ser du at han også har samlet folk rundt seg som venter på noen vise ord.

 

Hitler var også en fantastiks god general/hærfører, selv om han ikke har gått på noe akademi.

 

Men ikke se på meg som en Nazist, det er jeg langt ifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tiger tanks! det var en virkelig sukses! så nettopp på top 10 tankss på discovery channel! og tigeren kom på plass nr3. den hadde et monster av en kanon(88mm) og veldig tykt panser. den hadde også kanskje god topp fart. tatt i betrakning at den var en meget tung og godt armert tanks.men ulempene var at den var så dyr, avansert å lage, så det ok langt tid å produsere de.. tror det bare ble laget ca 1500 av de under hele krigen! Genrelt så satset tyskerne på kvalitet framfor kvantitet.. noe som gjorde at det tok lang tid å produsere stridsvogner/tankser.. mens ruserne derimot satset på enkle maskiner som kunne masse produserer! noe som resulterte i den meget vellykede t-34. som faktisk fortsatt brukes i dag(en modifisert utgave da)

Lenke til kommentar

Min favoritt blant personene kjent fra andre verdenskrig er hetl klart Winston Churchill, han var rå.

 

Må dessuten henge meg på et par tidligere posts vedrørende våpen; M1 Garand er våpenet med den deiligste lyden (8 skudd og så "schuing") og stiligste skytemåten.

 

Når det kommer til kjøretøy er jeg fan av Spitfire flyene, de er stilige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...