Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt ka æ ska si.. men makan til umodenhet ska man lete lenge etter såfremt man ikke reroller alliance.

5860793[/snapback]

for det er jo så jævla modent å si at denne umodenheten kun finnes på alliance....

5860966[/snapback]

 

Takk Chokke!

 

Begynner å bli rimelig lei av alt "alliance er en gjeng med drittunger"-snakket. Og her snakker man om å vise respekt :whistle:

Endret av wonnim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har vært i krig? Siden denne similen har blitt brukt flere ganger.

 

Tror noen har misforstått dette med PvP-server, du MÅ ikke, men du KAN. Jeg skal hverken forsvare de som holdt begravelsen eller de som ganket, men jeg vil gjenta det Pinglebolle påpekte: Hva lå bak hver enkelt spillers opphold i akkurat det området, akkruat da?

Lenke til kommentar
Det har da ingenting med hvilken fraksjon som utfører handlingen, det er selve handlingen (og den påfølgende drittslengingen) som er forkastelig.

 

Men, det skal være sagt, jeg er ikke akkurat overrasket over at det var et alliance-guild som stod bak.

5861123[/snapback]

da velger jeg å si at horde spillere er svake som dauer (!) irl...

Lenke til kommentar
dette sugde.

1. Det er så respektløst, fy faen beviser at alle alliance så ikke på boksen når de kjøpte spillet 12+!!

2. Oppløsningen sugde på filmeren.

3. Det lagger

4. ALLE vet at alliance ganker 100 ganger mer enn horde gjør, det er bevist

seriøst fuck u alliance håper dere råtner.

R.i.p late on.

5861480[/snapback]

 

Du kan bare roe deg ned, gutten min. Jeg kan påvise flere faktafeil i posten din.

1. Ja, det er respektløst, men jeg synes heller ikke det oser respekt når man avholder en onlinebegravelse. Finnes så utrolig mange andre, og bedre digitale måter man kan markere det på. Forøvrig vil jeg ikke tro det har noe som helst sammenheng med unge mennesker og alliance. Jeg tror det bare er blitt så vanlig at de som whiner om det gjør det bare for å gjøre det. Har dere hørt om Barrens-chat? Værre der enn på noen av de andre alliancestedene jeg hittil har vært.

2. Ja, oppløsningen sugde på den første filmen.

3. It happens.

4. Du påstår at for hver horde som ganker en alliance, finnes det 100 alliance som ganker horde? Ikke bare er det feil, men det er veldig avhengig fra server til server. På de fleste serverene jeg har vært innom er det nettopp horde som er værst med ganking. (Både de jeg har vært horde på selv, og på de jeg har spilt alliance på.) Hvor er beviset ditt forresten? (Du hevder du har bevis.)

 

Alle skal råtne en gang, både alliance og horde - med mindre du velger å kremeres selvsagt. Men som chokke har påpekt, dere er flinke til å whine!

Lenke til kommentar
dette sugde.

1. Det er så respektløst, fy faen beviser at alle alliance så ikke på boksen når de kjøpte spillet 12+!!

2. Oppløsningen sugde på filmeren.

3. Det lagger

4. ALLE vet at alliance ganker 100 ganger mer enn horde gjør, det er bevist

seriøst fuck u alliance håper dere råtner.

R.i.p late on.

5861480[/snapback]

 

Du kan bare roe deg ned, gutten min. Jeg kan påvise flere faktafeil i posten din.

1. Ja, det er respektløst, men jeg synes heller ikke det oser respekt når man avholder en onlinebegravelse. Finnes så utrolig mange andre, og bedre digitale måter man kan markere det på. Forøvrig vil jeg ikke tro det har noe som helst sammenheng med unge mennesker og alliance. Jeg tror det bare er blitt så vanlig at de som whiner om det gjør det bare for å gjøre det. Har dere hørt om Barrens-chat? Værre der enn på noen av de andre alliancestedene jeg hittil har vært.

2. Ja, oppløsningen sugde på den første filmen.

3. It happens.

4. Du påstår at for hver horde som ganker en alliance, finnes det 100 alliance som ganker horde? Ikke bare er det feil, men det er veldig avhengig fra server til server. På de fleste serverene jeg har vært innom er det nettopp horde som er værst med ganking. (Både de jeg har vært horde på selv, og på de jeg har spilt alliance på.) Hvor er beviset ditt forresten? (Du hevder du har bevis.)

 

Alle skal råtne en gang, både alliance og horde - med mindre du velger å kremeres selvsagt. Men som chokke har påpekt, dere er flinke til å whine!

5861617[/snapback]

Igjen du kan si at en online begravelse er teit eller hva du vil MEN poenget er at de gjorde det. Fortsatt er det bare idiotisk,skamfullt,teit,respektløst u name it og trashe det.

Oj jeg sier ikke at jeg har bevis jeg sier det er bevist, med en online spøreundersøkelse av blizzard.

"Leifa"

Endret av The_Pathologist
Lenke til kommentar
Her er min respekt for videoen: /spit /spit /spit

 

"Åå så serriøse dere er altså.. Det er jo bare et spill så folk har jo ikke følelser altså selv om noen liksom er dø på ordentlig."

 

Hold kjeft drittunger. Selv om det er et spill så må man oppføre seg mot de menneskene man møter i det. Du blir fornærmet hvis kompisen din begynner å spytte non-stop på deg i spillet. Han slipper ikke unna med å si at det bare er et spill.

 

Hold kjeft drittunger. Hvis en journalist får snusen på denne rekordhjernedøde videoen så blir det store overskrifter om hvor råtne og virkelighetsfjerne WoW-spillere er. Lykke til med å overbevise mora di om at det bare er et spill og at sånn rævhølvirksomhet er helt greit.

 

Hold kjeft drittunger. Vi en kreftsyk spiller i guildet. Han har vært med lenge, vi kjenner ham godt men vi kjenner ham bare i spillet. Det er ikke så mye han makter som kreftsyk så WoW er blitt hans måte å få dagene til å gå.  Men det går ikke så bra, en dag vil han ikke logge på lengre. Og da skal ikke vi kunne markere at en venn har gått bort uten å bli invadert av en gjeng asosiale kryp ute etter et par billige HK?

 

Bare hold kjeft drittunger.

5859884[/snapback]

W*O*R*D

Lenke til kommentar
dette sugde.

1. Det er så respektløst, fy faen beviser at alle alliance så ikke på boksen når de kjøpte spillet 12+!!

2. Oppløsningen sugde på filmeren.

3. Det lagger

4. ALLE vet at alliance ganker 100 ganger mer enn horde gjør, det er bevist

seriøst fuck u alliance håper dere råtner.

R.i.p late on.

5861480[/snapback]

 

Du kan bare roe deg ned, gutten min. Jeg kan påvise flere faktafeil i posten din.

1. Ja, det er respektløst, men jeg synes heller ikke det oser respekt når man avholder en onlinebegravelse. Finnes så utrolig mange andre, og bedre digitale måter man kan markere det på. Forøvrig vil jeg ikke tro det har noe som helst sammenheng med unge mennesker og alliance. Jeg tror det bare er blitt så vanlig at de som whiner om det gjør det bare for å gjøre det. Har dere hørt om Barrens-chat? Værre der enn på noen av de andre alliancestedene jeg hittil har vært.

2. Ja, oppløsningen sugde på den første filmen.

3. It happens.

4. Du påstår at for hver horde som ganker en alliance, finnes det 100 alliance som ganker horde? Ikke bare er det feil, men det er veldig avhengig fra server til server. På de fleste serverene jeg har vært innom er det nettopp horde som er værst med ganking. (Både de jeg har vært horde på selv, og på de jeg har spilt alliance på.) Hvor er beviset ditt forresten? (Du hevder du har bevis.)

 

Alle skal råtne en gang, både alliance og horde - med mindre du velger å kremeres selvsagt. Men som chokke har påpekt, dere er flinke til å whine!

5861617[/snapback]

Igjen du kan si at en online begravelse er teit eller hva du vil MEN poenget er at de gjorde det. Fortsatt er det bare idiotisk,skamfullt,teit,respektløst u name it og trashe det.

Oj jeg sier ikke at jeg har bevis jeg sier det er bevist, med en online spøreundersøkelse av blizzard.

"Leifa"

5861670[/snapback]

 

 

Link plx?

Lenke til kommentar
"We are making a video tape for her family, i would really apriciate that no one messed things up"

...........................................

5861799[/snapback]

 

 

Det er faen meg helt idiotisk å holde en begravelse på et PvP forum, og dem som bestemte seg for å ødelegge den burde fått litt juling In Real Life.

Lenke til kommentar
Til dere som sier at denne online begravelsen var så dårlig ide, gi en jævla grunn hvorfor, og hva som kunne ha blitt gjort bedre.

5862130[/snapback]

dem kunne ha latt være å annonsere den på forhånd, spesielt siden det var en PvP server.

5862174[/snapback]

 

Jepp. Kanskje latt være og arrangere den i et pvp enabled område også. Lite gjennomtenkt egentlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...