Gå til innhold

Headsett til ca. 500


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen som kan hjelpe meg? :D

 

Jeg skal ha et headsett (400-2000 kr) som passer til pc gaming, musikk fra pc og musikk fra iPod. Jeg har sett litt, det hadde vært digg med tråløse når jeg skal høre på musikk hjemme. Er det noe bra? eller er det best med kabel?

 

Det er bare og gi linker til meg om de du bruker og om det er noen jeg bare ha.

Endret av espen118
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vil annbefale AKG 271S. Det er eit fatastisk lukka headset med god og balansert lyd som fint kan brukast til iPod. Det er elegant, er komfortabelt og pent å sjå på. Etter mykje om og men vart det til at eg kjøpte det for eit år sidan eller noko, og eg har ikkje angra eit sekund. Det har rett nok kabel, men det får du jaggu klare å leve med ;-)

 

Søk litt rundt så finn du sikkert nokon som selg det.

Lenke til kommentar

Anbefaler Philips sine HP890 hvis du finner dem. De er store med er utrolig gode å ha på. Den gir meget bra lyd, litt bedre på film og spill enn på musikk. Men det er bare i bass området. Jeg kan legge til at den har en utrolig bra bass gjengivelse.

 

Den har også utbyttbar kabel, i tilfellet den skulle ryke, det samme med putene.

 

Den ble faktisk holdt som referanse modell av bladet Lyd & Bilde når den kom, og det over flere dyrere modeller. Prisen ligger også kun på ca 7-900,-

 

Det eneste minuset ved å bruke den mot PC er at man får ikke skrudd lyden enormt høyt siden de er litt tunge å drive. Men det er vel egentlig bare positivt siden den aldri blir høy nok til å ødlegge hørselen, men høy nok til all den moro man kan ha.

Lenke til kommentar

Kvalitet, joda, det har sikkert bra kvalitet. Men noe skikkelig hi-fi headset er det ikke. Det blir mer som et enkelt portabelt headsett ala Koss Porta, bare litt bedre.

 

Det bruker en såkalt halv-åpen konstruksjon, noe som betyr lite lydisolering og noe mindre bass, fremdeles ikke så ille da.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe et skikkelig bra headset og mic i tillegg?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...