Weedeed Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 jeg lurte på at når vi ska få tak i Blood of an Argonian, så fikk jeg en spessiel dagger. og den skal jeg stikke en Argonian med. men er det noen spessiel argorian? har drept en. men d funka ikke. ( orker ikke å vere vampyr lenger )
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 jeg lurte på at når vi ska få tak i Blood of an Argonian, så fikk jeg en spessiel dagger. og den skal jeg stikke en Argonian med. men er det noen spessiel argorian? har drept en. men d funka ikke. ( orker ikke å vere vampyr lenger ) 5851762[/snapback] trenger bare å kutte en argonian med daggeren i hånda. trenger ikke å drepe. hvilken som helst argonian i spillet burde være lett
Weedeed Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 det har jeg gjort. men dn gammle heksa sa at jeg ikke hadde gjort d :?? litt rart da. men jeg får vel prve i gjenn ...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 det har jeg gjort. men dn gammle heksa sa at jeg ikke hadde gjort d :?? litt rart da. men jeg får vel prve i gjenn ... 5851820[/snapback] da må du ha gjort noe feil. kanskje du har misforstått hva som er argonian eller brukt daggeren på noen andre en argonian først
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Eller at du faktisk ikke har brukt den rette daggeren?
MiSP Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Den er nødt til å være ladet med magi (Bleed on strike). Hvis den er utladet, vil det ikke virke.
Campin Carl Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 her er et tips : hvis du er medlem i DB: snakk med argonians der og få et quest hvor du skal drepe en arg. da kan du få penger og blod til det du trenger hvis du ikke er medlem: snik deg inn et hus med en arg i når hun/han legger seg stikk den kniven inn i hun/han og løp ut fort
MiSP Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Tatt herfra: Blood of an Argonian: You can get this from any Argonian (lizard people). Just stab one of them once with the special dagger you get from the witch and hope he doesn't report you. If you don't want a bounty: There is an Argonian at a Deadric Shrine on the south bank of the Silverfish River. (Where the letter R in "Silverfish River" is on your map). He is frozen and can't fight back thus you can stab without consequence.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå