Erelend Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Er det mulig å få lenker som blir sendt med msn til å åpnes i firefox. Bruker Live 8
Pilot_ Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Du må sette Firefox som standar nettleser. Se vedlegg.
Erelend Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Ok! Takker for raskt svar! I msn er det også en knapp man kan trykke på for å åpne innboksen til mailen. Hvordan få den til å åpnes i firefox?
Pilot_ Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Ok! Takker for raskt svar! I msn er det også en knapp man kan trykke på for å åpne innboksen til mailen. Hvordan få den til å åpnes i firefox? 5851207[/snapback] Hmm.. Dette har jeg lest om her på forumet mange ganger. Er redd jeg har glemt det. Men søker du litt rundt finner du det sikkert.
Tordenflesk Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Mess-Patch(usikker på om den finns for WLM) eller A-Patch fixer dette (+ masse annet dritt) lett.
Erelend Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 (endret) Jo det finnes mess patch til WLM, og den bruker jeg, men det står ingenting om å få åpnet innboksen i firefox. Edit: Har søkt mye men finner det ikke Endret 2. april 2006 av Erelend
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå