Myou Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Skal laste ned den første patchen etter at jeg har installert wow, men når den så og si er ferdig, står at jeg kan trykke Finish, så kan jeg trykke på den, det er bare et spørsmål om tid før jeg får en error om at: Systemet finner ikke angitte fil World of warcraft/World of og da bare stanser den, har prøvd å installere spillet om og om igjen, men det skjer bare det samme. prøvd med en annen versjon, altså samme spill, men bare en annen, broren min har det og, og jeg prøvde hans, men fikk samme feil under nedlasting av patch men det jeg tenkte på, var om broren min bare kunne dele filene der patchene var, og så kunne jeg bare kopiere dem over til min data, altså på nettverket ! ?? Går det ?? Håper svar som kan kanskje løse om ikke minst være litt til hjelp.. EDIT* Merket nå at når jeg var og sjekket i interface mappa, så var det ingenting der, er det ikke der alt som skal vises på skjermen sånn som for eks bar's og sånn skal være ?? Endret 1. april 2006 av 4S Matrix
shizz kebab Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Skal laste ned den første patchen etter at jeg har installert wow, men når den så og si er ferdig, står at jeg kan trykke Finnish, så kan jeg trykke på den, det er bare et spørsmål om tid før jeg får en error om at: Systemet finner ikke angitte fil World of warcraft 5850909[/snapback] Ikke så rart, når Finnish betyr finsk. Kunne ikke dy meg.
Myou Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 (endret) Hyggelig det da.... Jeg hadde håpet på svar, ikke at noen kommer her og sier at jeg har skrevet feil... Endret 1. april 2006 av 4S Matrix
.com Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) rett det opp da, sry, bare måtte Endret 1. april 2006 av .com
Myou Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Sånn, er alle fornøyde med jeg har rettet opp feilen !! ??
shizz kebab Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Sånn, er alle fornøyde med jeg har rettet opp feilen !! ?? 5851077[/snapback] Ro ned, kiddo.
Myou Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 det blir bare så dumt når jeg hadde håpet et ordentlig svar og ikke en dum liten tingtang !
Myou Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Hva med dette ? Kanskje jeg bare kan kopiere over hele spillet og alle patchene hans til min data, det hadde vel funket det, siden spillet ikke trenger cd Hva tror dere ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå