ChrisMansion Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Lite spørsmål angående disse gates'a.. Er de der fra før av eller popper de opp fler og fler? har rensa bare 2, er lvl 16 og syns at hvorhen jeg gjør oppdrag for diverse guilds (holder på med fighters guild nå) så er det en oblivion gate rett ved siden av.. Noen som har noe godt svar på dette eller?
Gunfreak Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 ja det blir en del av dem etter vært. for mange syns jeg egentlig. var derfor jeg ble ferdig med Mainquesten så jeg slapp alle dem
ZlummGlumm Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Trur de slutter å sprette opp etterhvert. Det er ikkeno å uroe seg for. Men jeg anbefaler å stenge de som er altfor nerme viktige veier.
ChrisMansion Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 okay, men gjør man mainquest så forsvinner de? plutselig poppa en opp utenfor arcane university :/ Noen som veit hvor mange sånn ca det er av dem?
Fnix Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Trodde de alltid var der jeg.. Kommer det nye av dem da ? :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå