Gå til innhold

Ny SE W700


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne nevne at det kommer en ny W serie, denne vil bli presentert neste uke.

Baserer seg på W800, (candybar altså) men vil ligge som nummeret antyder noe under W800/810 i specs.

Samme kamera, men med fixes fokus bl.a

Den ser veldig bra ut (har bilde men kan ikke spre dette nå dessverre)

Samme ramme som K750, (sølv) og det som er hvit på W800, blir nå i titan farge.

Blir sendt ut med 256Mb minnekort.

Og siden denne baserer seg på W800, kommer den i likhet med w810 til å ha MSDP, altså ikke de nye M2 kortene.

 

Denne mobilen vil bli presentert i neste uke.

 

I mai vil det bli ytterligre presentert 3 nye mobiler.

Og for resten av året vil det bli 11 stk som vi fremdeles ikke har sett :yes:

 

Siden ryktetråden jeg begynnte ble avlsuttet, vet jeg ikke helt hvordan jeg skal formidle ting, så jeg smalt litt info sammen her nå.Håper det går greit?

:yes:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det ikke er aprilsnarr så kunne du i det minste ventet en dag med å poste det.

 

Vet du forresten når W810i kommer i butikkene? Etter hva jeg sist hørte så skulle den komme i slutten av 1Q, men det viste seg å ikke stemme.

5849802[/snapback]

 

Neste gang jeg har noe nytt å formidle, skal jeg akte meg for hvilken dato det er ...

:cry:

 

De holder på å "bygge" seg opp et lager av de nå, de burde være her rundt påske, gult er kult altså!

 

Som sagt, det er samme plattform som K750/W800, det meste er likt, unntatt fargen altså, og det ser meget bra ut!

Pris vet jeg ikke noe om ennå dessverre.

Lenke til kommentar
Burde være her til påske? Hva vil det si? Enkelte leverandører har den 5. april, mens andre har 15. mai... Er det noen som vet noe mer sikkert? Nå har jeg venta lenge nok! :p

5856351[/snapback]

Hvis det ikke var aprilsnarr, er det snakk om W700i og ikke W810i du snakker om?

Lenke til kommentar
Når du snakker om 11 modeller i år, kan du please si meg at de kommer med et litt bedre kamskjell? :)

5863515[/snapback]

 

Arehei nevner noe om en W900 i klappformat, noe som skulle vise seg å være Z800 oppfølgeren, den viser seg ikke å komme.

Hva som kommer i klapp har jeg ikke oversikt over pr idag dessverre.

Men sannsynligheten er stor for at de kommer med en klappmobil som ligger over det som er lansert tidligre iår.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...