RuggenRIP Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Noen som har denne cpu`en ? Intel Pentium D 950 3.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Og har noen erfaring med den ?
Npvk_X Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) heisan, jeg har en slik bare i "engenering sample".. noe spesielt du lurer på? har ikke prøvd noen "boxed" vifte, men stort sett er alle intelviftene noe herk.. https://prisguiden.no/product.php?product_id=34356 <- denne annbefales på det sterkeste, samme hvilken prosessor du har... Btw: velkommen til forumet. Endret 1. april 2006 av Npvk_X
RuggenRIP Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Bare hyggelig og være her på forumet Saken er at jeg har kjøpt en slik cpu og lurer da på om andre har samme slik at jeg kan høre om deres erfaringer. Intel vifta er historie fra dag 1 og ble da bytta ut med denne --> Zalman FATAL1TY CPU Kjøler med Rød LED, Kobber, Socket 478/775/754/939/940 Mine erfaringer er også at Intel vifter er ikke hva man satser på i et byggeprosjekt. Jeg har denne cpu`en på dette HK --> Asus P5N32-SLI Deluxe, nForce4 SLI X16, Socket-775, SATAII, GbLAN, DDR2,PCI-Ex16 .... Men min pc er så ny at jeg enda ikke har noen erfaringer og dele ut, men har du noen ?
Angelboy Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) kan mulig svare på det siden jeg har en 940 og har hatt den en stund, joda jeg kjøre en viftefri løsning på den men den produsere bra med varme. Idle .. 30 Langvarig full load .. 50 Ellers er det en fantastisk prosessor, deilig at jeg kjøere over 85 prosesser i bakgrunner og merker egentlig ingen ytelsetap. Meget god multitasking, henger seg aldri hvis du ser vekk fra seriøse software/hardware feil da ... Det er først når man har en slik prosessor man skjønner hvor piss egentlig celeron er kos deg med den, bruker selv et ASUS P5WD2-E Premium kort med 2gb ecc ddr2 5300 med 7800gtx extreme, raptor x ++ og er meget fornøyd etter at jeg fikk oppdatert biosen min. Endret 2. april 2006 av Angelboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå