key Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hallo, var nettopp på en av mine mange "ekspedisjons-turer" da jeg kom over en flokk villhester. Jeg prøvde selvsagt å fange en av dem men de var alt for rask for meg (gikk til fots) Spørsmålet mitt er om det er mulig å fange disse villhestene og hvordan? Ville jo vært en gullgruve. Var foressten øst for Imperial city jeg så denne flokken
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Lurer på det samme. Jeg kom over "den hvite hesten" her om dagen, men kunne ikke mounte den. Både den og de to minotaurene sammen med den gikk jo helt amok! Måtte drepe dem alle. Er det noen mulighet for å få den til å være rolig, sånn at jeg kan hoppe på den? Spawner den om igjen? (i og med at jeg drepte den)
Hotel Papa Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Kanskje det går ann å skaffe en sadl som du fester på hestene når du ser dem? på den måten ville det jo være lettere å mounte dem
wilbur626 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Lurer på det samme.Jeg kom over "den hvite hesten" her om dagen, men kunne ikke mounte den. Både den og de to minotaurene sammen med den gikk jo helt amok! Måtte drepe dem alle. Er det noen mulighet for å få den til å være rolig, sånn at jeg kan hoppe på den? Spawner den om igjen? (i og med at jeg drepte den) 5848216[/snapback] Enhjørningen spawner ikke igjen, bare ta godt vare på hornet. Eneste måte å unngå å drepe den på, er å løpe unna med minotaurene i hælene, og drepe de på god avstand. Enhjørningen tilter når den ser et våpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå