Gå til innhold

Tips for og få Expert First Aid Badge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eneste mulighet er vel og ligge lavt i slagmarken. Så fort en haug med soldater er nede, hopper du fram og det er din tur til å gjennopplive dem :)

Eneste mulighet det ja! Det fins ingen fasit på det, ligger det mange soldater nede, ja, så gjør det det. Klarte en gang å gjennopplive 6-7 soldater på Karkand en gang. Eller var det 8-10?

Uansett, bare å redde folk det :)

Endret av onyX
Skrevet

first aid badge er vel den hvor man skal gi ut 25 first aid pakker i en runde vel? den beste metoden jeg har på lager er vel en karkand 64 server der det kjempes rundt hotellet hele runden.. jeg har vært oppe i 36 resuply på den måten, og det funker nok like fint med first aid.. løp rundt å kast ut alle pakkene du har over alt, og løp etter de som er skadet!

jobber meg opp mot den jeg og.. har den sikkert innen neste uke håper jeg ;)

Skrevet

USMC kanskje? Du vet på starten foran hotellet, alle kaster granater. Noen blir skadet der. Så må man dytte framover opp mot byen, da blir flere drept oppover der. Som sagt, ligg lavt. Se på radar og rundt deg. Hopp fram å begynn og gjennoppliv :)

Skrevet

Den måten jeg fikk Expert First Aid på var på en 64 Karkand server. Spilte som USMC. Og det var masse folk der.......men det som var saken var at MEC'ene var skikkelig hissige, så det førte til mye halvdaue USMC'er......:-)

Skrevet (endret)
Tipper Harwex :D

5850778[/snapback]

Nesten...men med to XXar. :D(veldig viktig):p

EDIT: Er du jente eller gut anki...kjenner ei jente som heiter Anne Kristin som vi kallar Annki nemleg. ;)

Harwexx

Endret av Anders Voldsund
Skrevet

5850778[/snapback]

EDIT: Er du jente eller gut anki...kjenner ei jente som heiter Anne Kristin som vi kallar Annki nemleg. ;)

Harwexx

5851658[/snapback]

jeg er gut

Skrevet

5850778[/snapback]

Harwexx

5851658[/snapback]

jeg er gut

5852004[/snapback]

Ok. :p

Skrevet

5850778[/snapback]

Harwexx

5851658[/snapback]

Jeg kjenner en jente som heter Ann-Kristin som kaller seg Anki :)

Skrevet (endret)
first aid badge er vel den hvor man skal gi ut 25 first aid pakker i en runde vel? den beste metoden jeg har på lager er vel en karkand 64 server der det kjempes rundt hotellet hele runden.. jeg har vært oppe i 36 resuply på den måten, og det funker nok like fint med first aid.. løp rundt å kast ut alle pakkene du har over alt, og løp etter de som er skadet!

jobber meg opp mot den jeg og.. har den sikkert innen neste uke håper jeg ;)

5848441[/snapback]

men det er jo mye vanskeligere å få healing points da, siden ammo bruker man mye mer av :p dessuten så dør folk oftere enn de får tak i healing :)

Endret av 4n4rk1
Skrevet
Jeg kjenner en jente som heter Ann-Kristin som kaller seg Anki :)

5870654[/snapback]

Seriøst? :tease:

5872177[/snapback]

ehm, ja?

5873308[/snapback]

Var en smule ironi i dette svaret mitt, da men :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...