Gå til innhold

Hjelp med webradio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvor jeg bure poste denne, men prøver her. Jeg har nylig fått problemer med å høre på WABS og lurer på om noen av dere kan hjelpe meg. Når jeg prøver å lytte til kanalen får jeg en feilmelding om at Windows Media Player ikke kan spille denne filen. Kan noen gi tips og prøve om radiokanalen fungerer på deres PCer?

http://www.wabcradio.com/listenlive.asp

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke helt sikker på hvor jeg bure poste denne, men prøver her. Jeg har nylig fått problemer med å høre på WABS og lurer på om noen av dere kan hjelpe meg. Når jeg prøver å lytte til kanalen får jeg en feilmelding om at Windows Media Player ikke kan spille denne filen. Kan noen gi tips og prøve om radiokanalen fungerer på deres PCer?

http://www.wabcradio.com/listenlive.asp

5846434[/snapback]

Dette du mener?:

Kan ikke spille av filen. Hvis filen er på en annen datamaskin, kontrollerer du at du er koblet til nettverket. Hvis du skrev inn en bane, kontrollerer du at den er riktig. Hvis problemet vedvarer, kan det hende at serveren er utilgjengelig.
Skrevet

ja, vet du hva jeg bør gjøre?

Hele greie aer vel sånn ut

C00D1197: Kan ikke spille av filen

Windows Media Player kan ikke spille av filen. Du kan støte på denne feilmeldingen av én av følgende grunner:

Datamaskinen er ikke koblet til lokalnettet (LAN) eller til Internett. Koble maskinen til nettverket eller Internett, og prøv på nytt.

Banen til filen er ikke gyldig. Hvis du skrev inn en URL-adresse (Uniform Resource Locator) i dialogboksen Åpne URL, må du kontrollere at filnavnet er stavet riktig og at banen til filen er korrekt, og prøve på nytt. Hvis du klikket en kobling på en webside, kan det hende at koblingen ikke er gyldig.

Serveren er ikke tilgjengelig (for eksempel kan serveren være opptatt eller ikke tilkoblet). Prøv igjen senere.

Noen nettverksprotokoller i spilleren er ikke aktivert. Aktiver alle nettverksprotokoller, og prøv på nytt.

Proxy-serverinnstillingene for spilleren er ikke riktig konfigurert. Kontroller at proxy-innstillingene er korrekte, og prøv på nytt.

Slik aktiverer du alle nettverksprotokoller

Klikk Alternativer på Verktøy-menyen, og klikk deretter kategorien Nettverk.

I området Protokoller for direkteavspilling merker du av for alle protokollene.

Slik kontrollerer du proxy-serverinnstillingene

Klikk Alternativer på Verktøy-menyen, og klikk deretter kategorien Nettverk.

Kontroller innstillingene i området Proxy-innstillinger for direkteavspilling.

Obs!

Hvis du ikke vet hva proxy-serverinnstillingene bør være, kan du velge en protokoll i kategorien Nettverk, klikke Konfigurer, og deretter velge Identifiser proxy-innstillinger automatisk eller Bruk proxy-innstillingene til webleseren (bare tilgjengelig for HTTP-protokollen).

Feil-ID = 0xC00D1197, Tilstands-ID = 0x00000000

Hjelp på web

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...