covenent Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg tenkte jeg skulle lage en vampyr karakter å for å gjøre det enkelt lastet jeg ned en modd som gir deg en ring som du kan skru av og på det å være en vampyr. men for å aktivere questn man får den i må man skrive noe greier i consolen, det er der jeg trenger litt hjel readme til modden: Use startquest fwGetVampireRing to get a ring that lets you toggle vampirism. spørsmålet er hva er startquest? og hva skal jeg skrive i consolen for å få questn?
Vrengtpolvott Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Du skal helt sikkert skrive "startquest fwGetVampireRing" uten "" i console.
h00v3r Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Denne ringen hørtes rå ut. Men er det sånn at hvis man blir vampyr i Oblivion, kan man fly da?
covenent Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 funka ikke får prøve å klare ett par quester i dark brotherhood, så jeg kan bli vampyr frivilig
FredrikFtw Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Denne ringen hørtes rå ut. Men er det sånn at hvis man blir vampyr i Oblivion, kan man fly da? 5845636[/snapback] Nope. Du får derimot bedre skills (tror jeg?) men må suge blod en gang i blant for å ikke brenne opp i sollys.
h00v3r Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Denne ringen hørtes rå ut. Men er det sånn at hvis man blir vampyr i Oblivion, kan man fly da? 5845636[/snapback] Nope. Du får derimot bedre skills (tror jeg?) men må suge blod en gang i blant for å ikke brenne opp i sollys. 5845748[/snapback] Søren, hadde gledet meg til det hvis jeg skulle bli vampyr, man kunne det i Morrowind, etter det jeg hørte. Da skal ikke jeg bli vampyr ivertfall!
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Man kunne da vel ikke fly i Morrowind? Vampyrene kunne derimot hoppe sykt høyt.
h00v3r Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Man kunne da vel ikke fly i Morrowind? Vampyrene kunne derimot hoppe sykt høyt. 5845983[/snapback] oja, da så, my bad, hadde bare hørt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå