Gå til innhold

TES: Vampire ring mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle lage en vampyr karakter å for å gjøre det enkelt lastet jeg ned en modd som gir deg en ring som du kan skru av og på det å være en vampyr. men for å aktivere questn man får den i må man skrive noe greier i consolen, det er der jeg trenger litt hjel

readme til modden: Use startquest fwGetVampireRing to get a ring that lets you toggle vampirism.

spørsmålet er hva er startquest? og hva skal jeg skrive i consolen for å få questn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne ringen hørtes rå ut. Men er det sånn at hvis man blir vampyr i Oblivion, kan man fly da?

5845636[/snapback]

Nope. Du får derimot bedre skills (tror jeg?) men må suge blod en gang i blant for å ikke brenne opp i sollys.

Skrevet
Denne ringen hørtes rå ut. Men er det sånn at hvis man blir vampyr i Oblivion, kan man fly da?

5845636[/snapback]

Nope. Du får derimot bedre skills (tror jeg?) men må suge blod en gang i blant for å ikke brenne opp i sollys.

5845748[/snapback]

Søren, hadde gledet meg til det hvis jeg skulle bli vampyr, man kunne det i Morrowind, etter det jeg hørte. Da skal ikke jeg bli vampyr ivertfall!

Skrevet
Man kunne da vel ikke fly i Morrowind? Vampyrene kunne derimot hoppe sykt høyt.

5845983[/snapback]

oja, da så, my bad, hadde bare hørt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...