meankanin Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hvorfor bare DC++ eller bittorent? Hva med eMule? Min erfaring er at eMule helt klart er best. Moralen blir: Prøv flere, velg det eller de som passer deg best? Og til trådstarter, du får ikke spyware om du bruker riktige versjoner av DC++, BT eller eMule. (med mindre du laster ned mye søppel da)
vivastar Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 BT = har større utvalgt 5850676[/snapback] Om BT har større utvalg enn Dc++ kan diskuteres Hvis du skal ha fullt utbytte av Dc++ så må du være active og ikke passive for da finner du nesten ingenting, og går glipp av de som har super linjer! jeg er active og vet du hvilken brukere som har bra nett og er koblet til på 15-18 hubber så kan du finne nesten allt og oppnå ganske bra hastighet på det du laster ned! Problemet med BT er at du finner nesten bare det nyeste som er kommet ut liksom , fordi ingen vil jo seede gammelt "junk"
wilai Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 BT = har større utvalgt 5850676[/snapback] Om BT har større utvalg enn Dc++ kan diskuteres Hvis du skal ha fullt utbytte av Dc++ så må du være active og ikke passive for da finner du nesten ingenting, og går glipp av de som har super linjer! jeg er active og vet du hvilken brukere som har bra nett og er koblet til på 15-18 hubber så kan du finne nesten allt og oppnå ganske bra hastighet på det du laster ned! Problemet med BT er at du finner nesten bare det nyeste som er kommet ut liksom , fordi ingen vil jo seede gammelt "junk" 5865011[/snapback] eg bruke Dc++ og utorrent, det som skjer er at dei fleste tv-serie komme ut først på BT så DC++ etterkvart, er aktive i dc++ og aktive eller passive du får det samme søke men du kan dei som er passive kan ikkje laste ned fra passive
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 BT = har større utvalgt 5850676[/snapback] Om BT har større utvalg enn Dc++ kan diskuteres Hvis du skal ha fullt utbytte av Dc++ så må du være active og ikke passive for da finner du nesten ingenting, og går glipp av de som har super linjer! jeg er active og vet du hvilken brukere som har bra nett og er koblet til på 15-18 hubber så kan du finne nesten allt og oppnå ganske bra hastighet på det du laster ned! Problemet med BT er at du finner nesten bare det nyeste som er kommet ut liksom , fordi ingen vil jo seede gammelt "junk" 5865011[/snapback] Derfor man bruker begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå