Gå til innhold

Webshoptesten 1. kvartal 2006


Anbefalte innlegg

en ting jeg kicker litt på et vareutvalget, som jeg ikke vil si er representativt for hva flertallet av brukerende her på hw.no kjøper. for eksempel bare et skjermkort, et x1900xtx? det skjer ikke på denne siden av 30år merket at legger slike penger i et skjermkort.. jeg vil ambefale dere å se litt på lavere spesifiserte og prisede produkter også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik som mange andre her på forumet er det pris først og deretter service. I hvertfal så lenger det ikke blir mer enn 5-6 tusen i året i data innkjøp. Har mer enn en gang fåttt bakoversveis over frakt kostnadene til shg. Skulle bestille en hd og frakt var på 155 kr synes jeg å huske. Ble billiger hos komplett eller ps selv om disken i utgangspunktet var noe dyrere hos disse levrandørene.

 

Men en ting skal jeg skryte av.

 

Online support funksjonen deres synes jeg fungerer svært bra. Har både fått hjelp der og fått sjekket faktisk leveringsdato på enkelte prdukter ( er ikke alltid websidens lerveringsdaoer stemmer 100 prosent).

 

Men det blir stor sett til at jeg holder meg til de store. Komplett. psdata. netshop. de har som regel lagervare på singe egne lagre... ikke fjernlagre hos levrandør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...