Shotgun Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Under innstallasjonen kan jeg ikke huske å ha sett det valget. Er det noe jeg har oversett?
thomanil Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Under innstallasjonen kan jeg ikke huske å ha sett det valget. Er det noe jeg har oversett? 5843344[/snapback] Ehm, gå inn i options mens du spiller, gameplay-difficulty. Er da vitterlig ikke vanlig å sette dette under installasjon av spillet? Endret 31. mars 2006 av thomanil
Shotgun Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Takker for raskt svar, thomanil. Nei det er kanskje ikke vanlig å sette vanskelighetsgraden under selve innstallasjonen, men i etterkant er det ganske vanlig... Feil skrevet av meg, men det skjønnte du sikkert. Men tusen takk for hjelpen.
qdos Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Så også denne da jeg lagde karakteren på 360, men skalaen var tilnærmet trinnløs og ingen forklaringer på noe som helst - så jeg lot den stå på default. Har vanskelighetsgraden noe å si for noe annet enn mobs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå