Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hei, som topic sier så klarer jeg ikke å starte opp oppgavebehandlingen. Jeg har prøvd Ctrl+Alt+Delete og Crtl+Skift+Esc men oppgavebehandlingen dukker ikke opp. Kan noen hjelpe meg? Takker for alle svar!
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Høyreklikk på startlinja --> Oppgavebehandling 5842969[/snapback] Har prøvd det også, men det virket heller ikke
Arnulf Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Høyreklikk på startlinja --> Oppgavebehandling 5842969[/snapback] Har prøvd det også, men det virket heller ikke 5842970[/snapback] Start maskinen i sikkermodus og sjekk om du kommer inn da ... hvis det funker så sjekker du deretter for virus og spyware - de liker å disable oppgavebehandlinga. Virus mm bør du uansett få sjekket opp. Endret 31. mars 2006 av Arnulf
Propaganda Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Arnulf ga deg ett bra tips Hadde først gjort søk med adaware og andre lignende programmer i windows, og gjort det samme i safe-mode, da burde du bli kvitt problemet, høres ut som ett virus/spyware
miCro Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Får du opp en melding når du prøver å starte opp oppgavebehandling, noe slikt som "Administrator har deaktivert oppgavebehandlingen" eller noe i den duren? Det minner nemlig veldig om et problem veldig mange hadde for en stund siden, hvor oppgavebehandligen ikke fungerte og folk fikk opp denne beskjeden når de prøvde å starte den. Isåfall kan du prøve det som står beskrevet her.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Det virket etter en time med Ad-Aware, Spybot - Search and Destroy, WinPatrol og Windows Defender. Takk for alle svar, det hjalp meg godt på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå