Gå til innhold

Oppgavebehandligen virker ikke :(

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Hei,

som topic sier så klarer jeg ikke å starte opp oppgavebehandlingen. Jeg har prøvd Ctrl+Alt+Delete og Crtl+Skift+Esc men oppgavebehandlingen dukker ikke opp.

Kan noen hjelpe meg?

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet
Høyreklikk på startlinja --> Oppgavebehandling

5842969[/snapback]

Har prøvd det også, men det virket heller ikke :(

Skrevet (endret)
Høyreklikk på startlinja --> Oppgavebehandling

5842969[/snapback]

Har prøvd det også, men det virket heller ikke :(

5842970[/snapback]

Start maskinen i sikkermodus og sjekk om du kommer inn da ... hvis det funker så sjekker du deretter for virus og spyware - de liker å disable oppgavebehandlinga.

Virus mm bør du uansett få sjekket opp.

Endret av Arnulf
Skrevet

Arnulf ga deg ett bra tips ;)

Hadde først gjort søk med adaware og andre lignende programmer i windows, og gjort det samme i safe-mode, da burde du bli kvitt problemet, høres ut som ett virus/spyware

Skrevet

Får du opp en melding når du prøver å starte opp oppgavebehandling, noe slikt som "Administrator har deaktivert oppgavebehandlingen" eller noe i den duren? Det minner nemlig veldig om et problem veldig mange hadde for en stund siden, hvor oppgavebehandligen ikke fungerte og folk fikk opp denne beskjeden når de prøvde å starte den. Isåfall kan du prøve det som står beskrevet her.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Det virket etter en time med Ad-Aware, Spybot - Search and Destroy, WinPatrol og Windows Defender. Takk for alle svar, det hjalp meg godt på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...