Gå til innhold

Kvinner på Battlefield'en?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er en som kaller seg Jente14. Det er riktignok en mann. Men jeg har hørt snakk om folk som har hørt damer på voip ingame.

(Ja til likestilling i BF2, og medic-lotter ;) )

5839123[/snapback]

 

Har bare hvert borti en og hu var JÆVLA plagsom for å si det pent. Konstant av og på miken "hallo er det noen norske her" og i tillegg på svensk :wallbash: Til slutt så klikket det for en av de andre i teamet som ba hu holde kjeft og ryke og reise.

5839678[/snapback]

 

 

Ja, tror jeg har spilt mot ei sånn ei for noen dager siden, noe så helt utrolig irriterende å få den stemmen i øret *hele* tida for å spørre om det er noen her.

Lenke til kommentar
Er en som kaller seg Jente14. Det er riktignok en mann. Men jeg har hørt snakk om folk som har hørt damer på voip ingame.

(Ja til likestilling i BF2, og medic-lotter ;) )

5839123[/snapback]

 

Har bare hvert borti en og hu var JÆVLA plagsom for å si det pent. Konstant av og på miken "hallo er det noen norske her" og i tillegg på svensk :wallbash: Til slutt så klikket det for en av de andre i teamet som ba hu holde kjeft og ryke og reise.

5839678[/snapback]

 

 

Ja, tror jeg har spilt mot ei sånn ei for noen dager siden, noe så helt utrolig irriterende å få den stemmen i øret *hele* tida for å spørre om det er noen her.

5855490[/snapback]

 

Har opplevd det samme selv, xtremt irriterende! :realmad:

Men så er jo BF2 et fint spill når man skal få ut aggresjon mot noen... :evil:

Lenke til kommentar
Er en som kaller seg Jente14. Det er riktignok en mann. Men jeg har hørt snakk om folk som har hørt damer på voip ingame.

(Ja til likestilling i BF2, og medic-lotter ;) )

5839123[/snapback]

 

Har bare hvert borti en og hu var JÆVLA plagsom for å si det pent. Konstant av og på miken "hallo er det noen norske her" og i tillegg på svensk :wallbash: Til slutt så klikket det for en av de andre i teamet som ba hu holde kjeft og ryke og reise.

5839678[/snapback]

 

 

Ja, tror jeg har spilt mot ei sånn ei for noen dager siden, noe så helt utrolig irriterende å få den stemmen i øret *hele* tida for å spørre om det er noen her.

5855490[/snapback]

 

Hun var vel ikke svensk?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...