Gå til innhold

fjerne riper i skjermen på en mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare ta litt bilvoks, flytende, feks sonax eller liknende, smør forsiktig på med en myk klut, poler av igjen med en tørr klut. Gjenta behandlingen par - tre ganger så skal nok mye være gjort  :cool:

5832944[/snapback]

 

vil du prøve først jonkybonky? så får jeg vite om du fucka skjermen din helt :whistle:

Lenke til kommentar
Bare ta litt bilvoks, flytende, feks sonax eller liknende, smør forsiktig på med en myk klut, poler av igjen med en tørr klut. Gjenta behandlingen par - tre ganger så skal nok mye være gjort  :cool:

5832944[/snapback]

 

vil du prøve først jonkybonky? så får jeg vite om du fucka skjermen din helt :whistle:

5833257[/snapback]

 

hehe.. kan kanskje prøve på den gammle 3410'en ;) men har ikke bilvoks nå da.. men kommer kanskje tilbake med svar hvis jeg prøver :p

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd Diplex eller hva det nå heter på den forige mobilen min (SE K500).. Det var kjempe bra. Fjernet alle ripene. Men etter å ha brukt det to-tre ganger fjernet middelet lakken :no: Må tydeligvis være ett ganske sterkt middel. Har også brukt middelet på PS2 spill som var så ripete at det ikke gikk ann å spille. Etter en runde med Displex var den så god som ny. Jeg kjøpte middelet på Clas-Ohlsson til 29 kr. Men de selger det ikke nå lenger tror jeg :( De fikk for mange klager på at middelet fjernet lakken på dekslene..

Jeg har ripefjerner til billakk. Kanskje jeg skal prøve med den.. :hmm: Sender resultatet straks.. Må prøve.. Bare må...

Lenke til kommentar

Ok.. Da har jeg prøvd å fjerne riper på mammas Siemens AX72 som var ganske ripete etter nøkler og likn. Prøvde Biltema Scratch Remover. Det HJALP! Mobilen har fått mindre riper. Mange av ripene er borte. Prøvde også på min W550. Der ble også ripene mindre men ikke helt borte. Prøv bilvoks..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...