Gå til innhold

Hvilken 2H på en lvl 60 warrior?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart lvl 60, og trenger og ny en, har en budsjett på 250-300g

Jeg kjøper gjerne, men kan også droppe.

Hvilken vil dre anbefale?

Takker på forhånd alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spilte meg til exalted på 2-3 uker, går raskt det. Men du kan jo prøve deg på en arcanite reaper, men jeg synes det er litt sløsing av penger..

Skrevet
Jeg spilte meg til exalted på 2-3 uker, går raskt det. Men du kan jo prøve deg på en arcanite reaper, men jeg synes det er litt sløsing av penger..

5831889[/snapback]

Arcanite Reaper er ikke så dyr da, mangen som selger den for 50 gull (har sett den for 30once) på min server

Spiller på; Lightnings Blade

Skrevet

Arcanite Reaper er ikke så dyr da, mangen som selger den for 50 gull (har sett den for 30once) på min server

Spiller på; Lightnings Blade

5831910[/snapback]

Ja, men du må farme mats/penger til mats.. 25g pr arcanite er vel snittet og da blir det ikke mindre enn 500g bare i arcanite...

Skrevet

ja, spurte hvor mye den kosta= 100g Crafting, ca 500-600g for mats, så det er ikke akktuelt.

Brain hacker

Ligger på ca 250g på min server(vashj)

Er denne noe bra?

Skrevet (endret)

Et spørsmål: er du i en MC guild?

Hvis du er det gå etter OEB, hvis ikke gå for

Darkstone Claymore som dropper i av Dukes i Silithus, som er litt dårligere enn Arcanite Reaper, men denne er gratis ;)

Endret av Xtra
Skrevet

Selv har jeg Ice Barberd Spear eller hva det heter. Den er ganske lik AR og den er gratis. holder på å farme til TUS nå. hadde aldri giddi å bruke 600+++g på et blått våpen når jeg får bedre om litt :S

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat samme problem som deg, Chinimoe. Jeg vill ha en trei 2-h øks. Og det må være en øks! Jeg har begynnt å skaffe meg arcanite reaper mats da. Jeg har allerede 2 arcanite bars :w00t::w00t::w00t::w00t:

Men jeg har ett tips for deg som Graagh forselo siden Arcanite reaper var så dyr. Den er blå og har 3.70 speed men jeg husker ikke attribusene. Den dropper i en level60 instance som ikker er MC, BWL, AQ, eller ZG.

Jeg kan EDITEEee denne posten når jeg har tid til å legge en link hvis ingen nadre gjøre det.

Den ligner på lord alexanders battle axe..

Endret av Gjest
Skrevet (endret)

AV Exhalted og TUF helt klart.

Spar Arcanite bars til Lionheart og skaff deg så Stronghold om du ikke har MC guild.

TUF er det beste våpnet du kan få deg til dps og pvp om du ikke har en guild som tar ZG og MC :)

Endret av Darkrevan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...