GANTEN Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 ok da lager jeg et eget emne.... dette Oblivion spillet er det nytt si den jeg har aldri hørt om det... Kan Noen forklare meg hva det går ut på?? Takk for svar=D
Gunfreak Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 uten å røpe noe serlig, kan jeg si at: Man begynner i fengselet, da keiseren tilfeldig skal gjennom cella de. pga. han er på rømmen fra noen assasins, han blir drept og man blir dratt inn i en veldig spenedne histore, som ender veldig episk
GANTEN Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 ok da lager jeg et eget emne....dette Oblivion spillet er det nytt si den jeg har aldri hørt om det... Kan Noen forklare meg hva det går ut på?? Takk for svar=D 5831667[/snapback] Høres helt konge ut=) Er dette sånn spill du går opp i lvl ogsånn? Som World of warcraft ogsånn?
ImmortalTechnique Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 uten å røpe noe serlig, kan jeg si at: Man begynner i fengselet, da keiseren tilfeldig skal gjennom cella de. pga. han er på rømmen fra noen assasins, han blir drept og man blir dratt inn i en veldig spenedne histore, som ender veldig episk 5831983[/snapback] Er nok ikke pga at han skal rømme gjennom cella at "du" blir med, men at han har sett "deg" i drømmen sin
Fenixen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 ok da lager jeg et eget emne....dette Oblivion spillet er det nytt si den jeg har aldri hørt om det... Kan Noen forklare meg hva det går ut på?? Takk for svar=D 5831667[/snapback] Høres helt konge ut=) Er dette sånn spill du går opp i lvl ogsånn? Som World of warcraft ogsånn? 5832045[/snapback] ja det er et rollespilll... Kanskje litt mer "hardbarka" enn wow. Ikke fullt så rett fram, større valgfrihet.
Gunfreak Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 uten å røpe noe serlig, kan jeg si at: Man begynner i fengselet, da keiseren tilfeldig skal gjennom cella de. pga. han er på rømmen fra noen assasins, han blir drept og man blir dratt inn i en veldig spenedne histore, som ender veldig episk 5831983[/snapback] Er nok ikke pga at han skal rømme gjennom cella at "du" blir med, men at han har sett "deg" i drømmen sin 5832052[/snapback] det er bare flaks(eller forutbestemt) at han skal gjennom der, men ja han kjønner at du er "spesiel" og lar deg følge med
GANTEN Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 jeg så det var noen som snakka om og være mage er det forskjelige classer man kan være?
brd Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Du kan lage ein "prøve karakter " her : http://www.oblivionmods.info/
GANTEN Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Du kan lage ein "prøve karakter " her :http://www.oblivionmods.info/ 5832358[/snapback] Hmm.... hva er egentlig best...? jeg vil være en som ja hunter på WOW ''språket''
Gunfreak Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 er ikke noe direkte hunter, men man kan lage nesten hva man vill
thomanil Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Du kan lage ein "prøve karakter " her :http://www.oblivionmods.info/ 5832358[/snapback] Hmm.... hva er egentlig best...? jeg vil være en som ja hunter på WOW ''språket'' 5832509[/snapback] Bare tenk over hva slags person du vil spille, og plukk skills som reflekterer det du har lyst til å drive med i spillet. (Dette forutsetter at du velger å lage "custom class" da). Endret 29. mars 2006 av thomanil
GANTEN Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 (endret) er det noe dere kan anbefale? Som fungerer bra og er lett og spille med:) Er dette spillet langt altså stort og tar tid og bli ferdig med:) Endret 29. mars 2006 av GANTEN
thomanil Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) er det noe dere kan anbefale?Som fungerer bra og er lett og spille med:) 5832587[/snapback] Straight up kriger med tung rustning er jo vanligvis det letteste, hvis du er veldig usikker og bare vil sikre deg at du ikke lager en svak \ "vanskelig-spilt" karakter. Men kjedelig! Endret 29. mars 2006 av thomanil
thomanil Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) En ting til: Tutorialen lar deg prøve mye forskjellig (nærkamp, pil og bue, magi, etc etc). Så ser den hvordan du spiller resten av "start-området" og foreslår på en klasse basert på hvordan du løste oppgavene dine, før spillet "starter på ordentlig". (Løper du rett på med sverd så sier spillet "you look like a fighter" ) Dette er jo bare veiledende, men funker jo som et pekepinn hvis du ikke aner hvordan du skal lage egen klasse. Evt kan du jo bare teste den foreslåtte klassen, og heller starte på nytt hvis du finner ut at det ikke er for deg. Endret 29. mars 2006 av thomanil
GANTEN Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 En ting til: Tutorialen lar deg prøve mye forskjellig (nærkamp, pil og bue, magi, etc etc). Så ser den hvordan du spiller resten av "start-området" og foreslår på en klasse basert på hvordan du løste oppgavene dine, før spillet "starter på ordentlig". (Løper du rett på med sverd så sier spillet "you look like a fighter" ) Dette er jo bare veiledende, men funker jo som et pekepinn hvis du ikke aner hvordan du skal lage egen klasse. Evt kan du jo bare teste den foreslåtte klassen, og heller starte på nytt hvis du finner ut at det ikke er for deg. 5832654[/snapback] Det er et emne her som det står del dine mossomste opplevleser ! Og der står det at di har gått inn i hus og stjålet ting osv.... jeg har litt lyst til og være en sånn sneaker men hvordan bør jeg lage den da? sånn sett med proffesions
thomanil Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) En ting til: Tutorialen lar deg prøve mye forskjellig (nærkamp, pil og bue, magi, etc etc). Så ser den hvordan du spiller resten av "start-området" og foreslår på en klasse basert på hvordan du løste oppgavene dine, før spillet "starter på ordentlig". (Løper du rett på med sverd så sier spillet "you look like a fighter" ) Dette er jo bare veiledende, men funker jo som et pekepinn hvis du ikke aner hvordan du skal lage egen klasse. Evt kan du jo bare teste den foreslåtte klassen, og heller starte på nytt hvis du finner ut at det ikke er for deg. 5832654[/snapback] Det er et emne her som det står del dine mossomste opplevleser ! Og der står det at di har gått inn i hus og stjålet ting osv.... jeg har litt lyst til og være en sånn sneaker men hvordan bør jeg lage den da? sånn sett med proffesions 5832707[/snapback] Tja, plukk "Thief" klassen? Dersom du lager en custom klasse bør du plukke ting som ser ut som ting som tjuver gjør. Sneaking, security osv er jo gode valg. Marksmanship (pil og bue) er også kjekt fordi du kan snikmorde ("sniper") fra skyggene. Prøv deg fram! Endret 29. mars 2006 av thomanil
GANTEN Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 En ting til: Tutorialen lar deg prøve mye forskjellig (nærkamp, pil og bue, magi, etc etc). Så ser den hvordan du spiller resten av "start-området" og foreslår på en klasse basert på hvordan du løste oppgavene dine, før spillet "starter på ordentlig". (Løper du rett på med sverd så sier spillet "you look like a fighter" ) Dette er jo bare veiledende, men funker jo som et pekepinn hvis du ikke aner hvordan du skal lage egen klasse. Evt kan du jo bare teste den foreslåtte klassen, og heller starte på nytt hvis du finner ut at det ikke er for deg. 5832654[/snapback] Det er et emne her som det står del dine mossomste opplevleser ! Og der står det at di har gått inn i hus og stjålet ting osv.... jeg har litt lyst til og være en sånn sneaker men hvordan bør jeg lage den da? sånn sett med proffesions 5832707[/snapback] Tja, plukk "Thief" klassen? Dersom du lager en custom klasse bør du plukke ting som ser ut som ting som tjuver gjør. Sneaking, security osv er jo gode valg. Marksmanship (pil og bue) er også kjekt fordi du kan snikmorde ("sniper") fra skyggene. Prøv deg fram! 5832727[/snapback] Nå høres spillet enda bedere ut=) Men vilke lvl får man hest i?
thomanil Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Men vilke lvl får man hest i? Slutt å tenk WoW, man kan ri hester når som helst i Oblivion. Man får forøvrig en hest gratis tidlig i main quest. Endret 29. mars 2006 av thomanil
Dʋgɢtung Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Men hvilken level får man hest på? 5832863[/snapback] Level 1. edit: thomanil kom leeeenge før med med svaret. Endret 29. mars 2006 av Complexion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå