thomanil Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Har du ikke begynt på mainquest så ikke les resten, innlegget nevner ting som foregår veldig tidlig i denne. Jeg lagde meg en "snikete" karakter som ikke er combat heavy, men jeg har en følelse av å ikke strekke til i Kvatch når det kommer til slåssingen. (clear square, open the gate osv) De jeg har med meg faller som fluer, og dermed er jeg fritt vilt når monstrene lurer på hvor pilene kommer fra ---> the n00b i lett rustning. Jeg vet at de kommer til å levle med meg, så det er vel ingen løsning å vente. Noen som har noen generelle taktikker som gjør at man slipper å lage en dum orc warrior for å fullføre? 5828535[/snapback] Dette hjelper kanskje ikke deg dersom du ikke er magiker, men... Jeg fullførte Kvatch ganske greit igår (er forøvrig lvl 10 eller noe sånt). Taktikken for meg som magiker var å sørge for å ha restoration-formler for å heale andre mellom hvert slag så de alltid var på topp, samt bistå dem med mitt conjured skjelett og strategiske "artilleri" spells. Endret 29. mars 2006 av thomanil
thomanil Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Og ang Kvatch: Oblivion-biten + frigjøringen av selve byen var forholdsvis vanskelig, men tilsvarende mer tilfredsstillende når man først var ferdig og folk tiltaler deg som "the hero of Kvatch!".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå