Gå til innhold

Nytt nummer, hvilket mobilabonnement?


Anbefalte innlegg

Hei sveis, jeg tenkte jeg skulle høre om hvilket mobil abonnoment dere hadde å anbefale meg.

 

Jeg vil bytte fordi jeg kjøpte meg et nytt enkelt nr.. La oss si det er 45456655.

Og det ble levert som telenor kontantkort med skjult nummer.. Jeg kan ikke deaktivere at det vises ukjent nr. når jeg ringer folk >_<

På mitt nåværende simkort la oss si nummeret er 98739582... (Ikke spesielt enkelt) Der har jeg chess connect.

 

Jeg vil ha liten eller ingen månedspris. Er ikke så begeistret for de som fakturerer deg uansett for 60 kroner i måneden om du bruker det eller ikke, men når det er sagt bruker jeg allltid over 100 kr. måneden...

 

Jeg vil også ha liten startpris(Helst ingen), altså jeg vil ikke betale sånn en tusenlapp for å få sim kortet. (Sånn som det er ved chess king)

 

Jeg vil ikke ha sånn forhåndsbetalte ting altså kontantkort og Netcom's betal 200 og du har det ei måned, bruker du det må du fylle på.

 

Jeg er ikke en veldig aktiv mobilbruker 2-3 korte samtaler om dagen og kanskje 1 melding eller 2.

 

Og jeg vil gjerne ha papir faktura, f.eks krever chess knock-out at du mottar faktura via e-post.

 

Jeg hadde også foretrukket et kort med telenor dekning. (Billigere å viderekoble)

Endret av Alcon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...