Gå til innhold

TES: Kjøpe fakler og lockpicks


Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i slikt? Går med mange fakler på alle hulene og nattlige eventyr, så skulle hatt en som kan levere de i store mengder. Samme med lockpicks, har ikke høy security, så det går en god del. Nei, vil ikke bruke den uknekkelige tingen, vil jo gå opp i rank også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den kontakten.. er det den samme som er "fence"? I såfall er det greit, men er på arbied nå, så jeg får ikke sjekket det enda  :)

5825913[/snapback]

 

Hos han som selger shields i Merchants quarter i Imperial City kan du kjøpe et skjold med Constant Light på, ganske kjekt, spesielt i en kamp, men det lyser ikke opp fullt like godt som en fakkel.

Har sett at det er ikke altid han har det. Var ganske billig (300g) og like bra som det jeg hadde fra før..

Lenke til kommentar
Den kontakten.. er det den samme som er "fence"? I såfall er det greit, men er på arbied nå, så jeg får ikke sjekket det enda  :)

5825913[/snapback]

 

Hos han som selger shields i Merchants quarter i Imperial City kan du kjøpe et skjold med Constant Light på, ganske kjekt, spesielt i en kamp, men det lyser ikke opp fullt like godt som en fakkel.

Har sett at det er ikke altid han har det. Var ganske billig (300g) og like bra som det jeg hadde fra før..

5826072[/snapback]

 

Du finner mange fakler i tønner og lignende på gaten :p

Selv har jeg funnet en ring med night sight, genalt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...