Gå til innhold

Veldig morsom Battlefield Video


Anbefalte innlegg

Hei!..

Jeg leter etter en video jeg så får en stund siden.

Dette var en Battlefield video som var redigert, og fikset på. Det Var noe musikk i bakrunden og i videon sprang masse battlefield soldater rundt og danset etter musikken. Det var meget morsomt :p

Er det noen som kansje har en liten anelse om hva jeg skal fram til? Om du vet URL til denne eller andre morsomme battlefield videoer, så reply på denne tråden :)

Endret av chemical
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan utfylle spørsmålet mitt.. Dette er en video der det sitter folk i biler og digger etter en sang med hodet. De står også på bakken og digger etter sangen med hodet. Jeg husker ikke så mye mere av filmen, men den var vanvittig morsom. Noen som har noen liknende filmer som er slik ?

Utenom "Mine 1 og 2" filmene ?

 

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Jeg kan utfylle spørsmålet mitt.. Dette er en video der det sitter folk i biler og digger etter en sang med hodet. De står også på bakken og digger etter sangen med hodet. Jeg husker ikke så mye mere av filmen, men den var vanvittig morsom. Noen som har noen liknende filmer som er slik ?

Utenom "Mine 1 og 2" filmene ?

 

Takker på forhånd :)

5837437[/snapback]

 

Det hørest mer ut som en BF1942 musikkvideo til en Eminem-sang...lete litt..jau.

Her kanskje?

Lenke til kommentar
Jeg kan utfylle spørsmålet mitt.. Dette er en video der det sitter folk i biler og digger etter en sang med hodet. De står også på bakken og digger etter sangen med hodet. Jeg husker ikke så mye mere av filmen, men den var vanvittig morsom. Noen som har noen liknende filmer som er slik ?

Utenom "Mine 1 og 2" filmene ?

 

Takker på forhånd :)

5837437[/snapback]

 

Det hørest mer ut som en BF1942 musikkvideo til en Eminem-sang...lete litt..jau.

Her kanskje?

5841009[/snapback]

 

hahaha, ja der var den jo.. haha, han som sitter og banger med hodet i bilen dag. haha så bra :) Noen flere morsomme Battlefield filmer ? Har sett begge "Mine" filmene som jeg synes var veldig morsomme :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...