Gå til innhold

1.10 kommer på onsdag


Anbefalte innlegg

Helvettes dritt! Jeg skal bort på onsdagsmorgenen og kommer ikk hjem før fredag.

Nå får jeg faen ike sitte i kø for å komme inn på serverne, vente flere timer på å laste ned patchen, laste ned all addons på nytt. Jeg er lei meg.

5824147[/snapback]

 

Eg har aldri opplevd at du må laste ned alle addons på nytt etter at en ny patch har komt ut.

5824631[/snapback]

 

Nei, du kan kopiere ut WTF, WDB og Interface folder, til et annet sted. Hvorfor?

Fordi Blizzard oppgraderer ting, som kanskje legger seg over det du har. Eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helvettes dritt! Jeg skal bort på onsdagsmorgenen og kommer ikk hjem før fredag.

Nå får jeg faen ike sitte i kø for å komme inn på serverne, vente flere timer på å laste ned patchen, laste ned all addons på nytt. Jeg er lei meg.

5824147[/snapback]

 

Eg har aldri opplevd at du må laste ned alle addons på nytt etter at en ny patch har komt ut.

5824631[/snapback]

 

Ved siste store patch (var vel 1.84) måtte jeg bytte alle mine.

Samme med mange flere i guilden og andre venner.

CT Raid bugga, Titan, wardrobe, osv. Det er de jeg husker for øyeblikket.

Så skjønner fyrens innlegg godt, det her er maks hat hver gang om man har treg linje.. :mad:

 

Vi har nok 14 dager foran oss nå med mye lag, server crashes, og ny rettepatch til neste onsdag og så neste onsdag igjen.. Kanskje vi da er heldige at alt fungerer igjen.

Samtidig snakkes det også om at flere addons denne gang skal få Bann status, se linken i tråden min ovenfor.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

"CT raid har jeg hørt om av andre også at ikke skal være lov lenger"

 

Hvis dere leser linken så vil dere se at en av utviklerne av CTraid svarer. Det var problemer med noe linking i Ressurection Monitor som forårsaket blokkeringen. CTraid skal være oppegående etter 1.10 som tidligere, men ressurection greia må kanskje modifiseres noe eller fjernes.

 

For min del så er CT-pakken eneste mod jeg bruker.

Lenke til kommentar
Vedder på at vær-effektene kommer til å knekke PCen min utfor lagg-stupet. :)

5824121[/snapback]

 

Tror ikke det blir mye forskjell.

 

Et snøfnugg er et veldig lite bilde, og trengs bare loade en gang siden alle er like.

 

:)

 

(Såvidt jeg vet?)

5825068[/snapback]

 

Antageligvis er alle snøfnuggene et eget polygon med forhåndsprogrammert animering.

 

Alle snøfnuggene har lik tekstur, den er grei, men de bør vel falle litt random.

 

Det blir sannsynligvis brukt en mapping som gjør at de delene av snøfnugget du skal se er der, mens resten av polygonet er usynlig. Denne mappingen kan være vrien for dataer, spesielt hvis det blir veldig mange snøfnugg, mer å rendre, mer å regne ut, mer å ta i betraktning.

 

Tekstur er ikke alt :)

Lenke til kommentar
Helvettes dritt! Jeg skal bort på onsdagsmorgenen og kommer ikk hjem før fredag.

Nå får jeg faen ike sitte i kø for å komme inn på serverne, vente flere timer på å laste ned patchen, laste ned all addons på nytt. Jeg er lei meg.

5824147[/snapback]

 

Går du i klassen min eller? ^^

Jeg drar også vekk i morra tidlig og kommer hjem fredag :p

 

 

EDIT: Gleder meg og til nye talents :D

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Endelig normalisation for hunters, velkommen etter sier bare jeg.

 

Hva mener du? - er det noe som har passert meg her eller?

 

Hva vil skje med min kjære hunter :love: ?

 

Jeg har ALLTID problemer etter en større patch...ser ikke frem til all frustrasjonen... :cry:

5825613[/snapback]

 

Multishot og Aimed Shot blir uavhengig av weaponspeed, og gjør fordelen av å ha styggseine våpen mindre enn før.

 

Slapp av, rogues og warriors har fått nerfen allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...