Gå til innhold

TES: Oblivion grafikk 6600GT

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har system AMD Athlon 64 3200+ 2,0 Ghz, 6600GT 128 mb grafikk kort, 1g ram. Lurer på hvordan grafikken blir på oblivion. Vis det blir 1024x684(elr hva det heter) i resolution, og restn på low, er det mye forskjell fra medium og high? får jeg mye dårligere grafikk? noen som har en link på emnet av dette? noen som vet om 6600GT 128 mb greier å kjøre dette spillet på kanskje medium?

Endret av santana89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow...du har akkurat lik pc som meg :D

Jeg kjører Oblivion på Medium settings med View distance på fullt (kan lagge enkelte ganger) men jeg syntes det kjører helt greit.

Settings blir nok autojustert til 1024 og dette hakker en del, men å sette ned til 800x600 hjelper betraktelig og jeg personlig ser ikke så mye forskjell.

Så lykke til og bare spør :thumbup:

Skrevet

ok, jeg håper da det funker=) vis det er noen flere som har samma systemet, og har problemer, så post her=) koopa hadde litt lagg med samma systemet, mens goz hadde samma også, men ingen lagg.

Skrevet

Glemte å nevne at jeg har overklokket kortet ganske masse, i tillegg til å ha gjort enkelte tweaks for å få bedre ytelse, det er nok grunnen til at jeg ikke har lagg.

Skrevet
Glemte å nevne at jeg har overklokket kortet ganske masse, i tillegg til å ha gjort enkelte tweaks for å få bedre ytelse, det er nok grunnen til at jeg ikke har lagg.

5824304[/snapback]

Wow, hva bruker du til å tweake/clocke?

Skrevet

5824304[/snapback]

Wow, hva bruker du til å tweake/clocke?

5825140[/snapback]

Bruker rivatuner til å klokke, og flere ting til å tweake ytelsen, blant annet enkelte endringer i INI filen og Coolbits tweaken, samt de modifiserte driverene.

Skrevet
Bruker rivatuner til å klokke, og flere ting til å tweake ytelsen, blant annet enkelte endringer i INI filen og Coolbits tweaken, samt de modifiserte driverene.

5825185[/snapback]

Jeg har sett mange referanser til den driveren, hvor finner jeg den? Er dette den nvidia driveren som er opimalisert for oblivion?

Skrevet

5825185[/snapback]

Jeg har sett mange referanser til den driveren, hvor finner jeg den? Er dette den nvidia driveren som er opimalisert for oblivion?

5825729[/snapback]

Ja, er en offesiell nVidia driver, husker ikke hvor jeg fant den, men trur det har vært en tråd om den her på forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...