Gå til innhold

Nokia 6230i - javaprogrammer og wap\gprs


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

etter at Chess skiftet nett fra Telenor til Netcom har jeg problemer med å få JAVA-programmer til å virke med WAP\GPRS. Et eksempel er jmirc, eller f.eks eMSN. MMS funker fint, og jeg kan i tillegg surfe nettet med GPRS uten problemer. JAVA-programmer ser derimot ikke ut til å ville koble til noe som helst. Dette fungerte fint før Chess bytta nett. Noen forslag?

 

mvh

 

Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

 

etter at Chess skiftet nett fra Telenor til Netcom har jeg problemer med å få JAVA-programmer til å virke med WAP\GPRS. Et eksempel er jmirc, eller f.eks eMSN. MMS  funker fint, og jeg kan i tillegg surfe nettet med GPRS uten problemer. JAVA-programmer ser derimot ikke ut til å ville koble til noe som helst. Dette fungerte fint før Chess bytta nett. Noen forslag?

 

mvh

 

Eirik

5822755[/snapback]

 

Har du hørt med han Mats?

Lenke til kommentar
Heisann,

 

etter at Chess skiftet nett fra Telenor til Netcom har jeg problemer med å få JAVA-programmer til å virke med WAP\GPRS. Et eksempel er jmirc, eller f.eks eMSN. MMS  funker fint, og jeg kan i tillegg surfe nettet med GPRS uten problemer. JAVA-programmer ser derimot ikke ut til å ville koble til noe som helst. Dette fungerte fint før Chess bytta nett. Noen forslag?

 

mvh

 

Eirik

5822755[/snapback]

 

Har du hørt med han Mats?

5822801[/snapback]

Høres ut som et godt forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...