Heineoen Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Hei! Har fått veldig lysten på jakt å sånt føler jeg å det kunne vært artig å prøvd noen gode spill til pc... Derfor lurer jeg på om dere kan gi meg noen anbefalinger til bra jaktspill jeg burde kjøpe? Skulle hatt et der kan kan skyte fulger... oxo Ps. Finnes det noen der du kan jakte dinosaurer? Mente jeg spilte noen spille for lenge siden.. bla noe som het noe lignende som Carniwars 2? takk! Endret 4. april 2006 av Heineoen
Rune170 Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hunting unlimited serien. Her finner du en demo: http://www.3dgamers.com/games/huntingunlim3/downloads/
-Tord Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Deerhunter (5) er det eneste jeg har spilt. Har spilt det en del da jeg var mindre. Så vidt jeg husker er det ikke så verst, men vanskelig å si noe om i og med at jeg ikke har spilt noen andre spill i sjangeren.
Erelend Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Deers revenge! Den slår allt! der er man et rådyr som jakter på jegere!
Laserlasse Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Det eneste spillet jeg vet har noe som minner om Jak, er vel Fallout 1 og 2. Men det er vel stort sett vanlig kveg, og ikke Jak.
Hunterz Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Deer Hunter 2005 - jakt på hjort og rådyr. Kult spill som man kan spill online med. Min beste anbefaling. Hunting Unlimited 3 og 2 - jakt på forskjelling dyr fra rådyr til bøffel Trophy Hunter - Litt gammelt. Tror ikke det har kommet noen nye versjoner i det siste. Bird hunter - jakt på fugl Deers revenge - LOL handler ikke så mye om jakt hehe
h00v3r Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Deer revange er genialt, lokke dem med snacks og beer Har spilt det utrolig mange ganger. Blir aldri lei!
Gromle Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Natural Fawn(?) Killers! Morsomt, sykt og går ut på å jakte søte små dyr med overdimensjonerte gønnere. Eller var i det man var en hjort som jaktet på Hillbillier? Blander de to spillene, og husker ikke hva det andre het.
h00v3r Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Deer Revange er det spillet der du jakter på Hillbillier!
slash Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jak 2 - renegade. Ikke et jaktspill, men et utrolig underholdende JAKspill, som du spør etter i emnetittelen.
Heineoen Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Takk for alle svar.. Det er snakk om pc her.. Finnes Jak 2 til denne platformen?
-Tord Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Nei, bare ps2. Var visst en del som syntes skrivefeilen i tittelen din var morsom :!:
Dinsdale Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg skrev en post en gang om en amerikaner som hadde satt opp et web-kamera mot skogen sin. Dette kunne man logge seg på, mot en fee, og fra pc`en hjemme kunne man skyte på hjort med en rifle som var koblet til systemet. Vet ikke om dette funker lenger. Ellers kan jeg si at Deerhunter var kult.
Smooth Ceiling Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg skrev en post en gang om en amerikaner som hadde satt opp et web-kamera mot skogen sin. Dette kunne man logge seg på, mot en fee, og fra pc`en hjemme kunne man skyte på hjort med en rifle som var koblet til systemet. Vet ikke om dette funker lenger. Ellers kan jeg si at Deerhunter var kult. 5864843[/snapback] Du tenker vel på dette: Live-shot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå