Gå til innhold

Trenger bra jaktspill! Hvilke?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:) Hei!

Har fått veldig lysten på jakt å sånt føler jeg å det kunne vært artig å prøvd noen gode spill til pc...

Derfor lurer jeg på om dere kan gi meg noen anbefalinger til bra jaktspill jeg burde kjøpe?

Skulle hatt et der kan kan skyte fulger... oxo :dribble:

Ps.

Finnes det noen der du kan jakte dinosaurer?

Mente jeg spilte noen spille for lenge siden.. bla noe som het noe lignende som Carniwars 2?

takk!

Endret av Heineoen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deerhunter (5) er det eneste jeg har spilt. Har spilt det en del da jeg var mindre. Så vidt jeg husker er det ikke så verst, men vanskelig å si noe om i og med at jeg ikke har spilt noen andre spill i sjangeren.

Skrevet

Deer Hunter 2005 - jakt på hjort og rådyr. Kult spill som man kan spill online med. :) Min beste anbefaling.

Hunting Unlimited 3 og 2 - jakt på forskjelling dyr fra rådyr til bøffel

Trophy Hunter - Litt gammelt. Tror ikke det har kommet noen nye versjoner i det siste.

Bird hunter - jakt på fugl

Deers revenge - LOL handler ikke så mye om jakt hehe

Skrevet

Natural Fawn(?) Killers! Morsomt, sykt og går ut på å jakte søte små dyr med overdimensjonerte gønnere.

Eller var i det man var en hjort som jaktet på Hillbillier? Blander de to spillene, og husker ikke hva det andre het.

Skrevet

Jeg skrev en post en gang om en amerikaner som hadde satt opp et web-kamera mot skogen sin. Dette kunne man logge seg på, mot en fee, og fra pc`en hjemme kunne man skyte på hjort med en rifle som var koblet til systemet. Vet ikke om dette funker lenger.

Ellers kan jeg si at Deerhunter var kult.

Skrevet
Jeg skrev en post en gang om en amerikaner som hadde satt opp et web-kamera mot skogen sin. Dette kunne man logge seg på, mot en fee, og fra pc`en hjemme kunne man skyte på hjort med en rifle som var koblet til systemet. Vet ikke om dette funker lenger.

Ellers kan jeg si at Deerhunter var kult.

5864843[/snapback]

Du tenker vel på dette: Live-shot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...